Μια δίαιτα αρχίζει και τελειώνει μέσα σε μία κουζίνα. Στην αρχή πιο θερμά, ετοιμάζουμε με πολύ προσοχή το (λίγων θερμίδων και λίγων λιπαρών) γεύμα μας  και κάποια στιγμή, ναι είναι τότε που χαλάμε τη δίαιτά μας, μέσα στη νύχτα αρπάζουμε μια σοκολάτα και την τρώμε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ή είναι τότε που βλέποντας μια ωραία ταινία στον καναπέ θέλουμε κάτι να «τσιμπολογήσουμε» και τρώμε πατατάκια, μικρά γλυκάκια κι άλλα τέτοια παχυντικά. Αν λοιπόν εφοδιάσουμε την κουζίνα μας σωστά, μπορούμε και να κάνουμε δίαιτα και να χάσουμε κιλά. Ας δούμε μαζί πώς θα τα καταφέρουμε λοιπόν ξεκινώντας από την οργάνωση των ντουλαπιών και του ψυγείου…

1 . Εφοδιαστείτε με σνακ

Πόσες φορές δεν σας έχει τύχει να χαλάσετε την δίαιτά σας επειδή απλώς δεν είχατε να φάτε κάτι με λίγες θερμίδες και χωρίς λίπος; Αυτός θεωρείται ένας από τους βασικούς λόγους που ένας άνθρωπος κάνει διατροφικές επιλογές όχι και τόσο υγιεινές. Αν έχουμε λοιπόν στο ψυγείο μας κομμένα λαχανικά σε μπαστουνάκια, γιαούρτια , τυρί με χαμηλά λιπαρά και στο ντουλάπι μας υπάρχουν ρυζογκοφρέτες, δημητριακά, μπάρες και κράκερ ολικής άλεσης, γιατί να διαλέξουμε ένα παχυντικό σνακ; Φυσικά και δεν είναι το ίδιο απολαυστικό ένα καρότο με ένα σακουλάκι τσιπς. Μπορείτε όμως να φτιάξετε σπιτικά ποπ κόρν με ελάχιστο λάδι και έτσι θα έχετε το λαχταριστό σας σνακ, που όμως δεν παχαίνει!

2 . Μην αδειάσετε το ψυγείο και τα ντουλάπια

Το ότι κάνουμε δίαιτα δεν σημαίνει ότι δεν τρώμε τίποτα. Οπότε μην αδειάσετε ψυγεία και ντουλάπια γιατί όταν θα τα ανοίγετε και τα βλέπετε μισοάδεια θα είστε έτοιμη να πάρετε τηλέφωνο στο πιο κοντινό delivery και να παραγγείλετε όλο τον κατάλογο. Επιλέξτε απλώς πιο υγιεινά προϊόντα όταν πάτε στο σούπερ μάρκετ, επισκεφτείτε ένα κατάστημα βιολογικών προϊόντων όπου θα βρείτε διάφορες λιχουδιές και έτσι όταν θα θέλετε κάτι να φάτε θα είναι μόνο…υγιεινό.

diat

3 . Προγραμματίστε όλα σας τα γεύματα

Κάντε από πριν το διατροφικό πρόγραμμα της εβδομάδας ώστε να έχετε τα κατάλληλα υλικά να φτιάξετε το γεύμα σας αλλά και να ξέρετε τι θα φάτε το μεσημέρι όταν το βράδυ έχετε μια πρόσκληση σε ένα εστιατόριο. Κάντε λοιπόν σχέδιο, μείνετε συνεπείς σε αυτό και δεν υπάρχει περίπτωση να μην χάσετε τα κιλά που θέλετε.

Θέλετε να δείτε πώς μπορείτε να γλιτώσετε θερμίδες τρώγοντας έξω σε εστιατόριο; Κάντε κλικ εδώ!

4 . Φάτε σε μικρότερα πιάτα

Ξεχάστε για λίγο τα μεγάλα ωραία σας πιάτα και αντικαταστήστε τα με πιάτα σαλάτας. Εκεί μπορείτε να τρώτε αυτό που θέλετε αλλά σε μικρότερη ποσότητα. Σίγουρα θα έχετε κερδίσει πολύ.

5 . Πρασινίστε το ψυγείο σας

Αν γεμίσετε το ψυγείο σας με σπανάκι , μπρόκολο, μαρούλι, λάχανο θα έχετε πάντα κάτι να συνοδεύσετε οποιοδήποτε γεύμα σας, να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα, να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Οπότε στον… μανάβη, ολοταχώς!

Χάστε βάρος λοιπόν, αλλάζοντας κατ΄αρχήν την οργάνωση της κουζίνας σας. Αν το κάνετε αυτό, το πρώτο βήμα έχει γίνει για να πετύχει η δίαιτά σας.

 

Δείτε ακόμη στο Youweekly.gr

Η νέα επαναστατική μέθοδος αδυνατίσματος: Χάσε όλα τα περιττά κιλά με τη eurodiet

Το συστατικό που απογειώνει τη διατροφή και την υγεία σου- Πόσο συχνά το εντάσσεις στη δίαιτά σου;

Οι πιο χορταστικές και υγιεινές μπάρες δημητριακών που θα βοηθήσουν τη δίαιτά σου

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Χριστός και Παναγία! Δείτε πώς είναι σήμερα η Μάρω Λύτρα!

Αγνώριστος! Η άγνωστη φωτογραφία που σίγουρα θέλει να ξεχάσει ο Νίκος Χατζηνικολάου! (PHOTO)

Νίνα Λοτσάρη: Μας δείχνει για πρώτη φορά το αληθινό της πρόσωπο – Πάρτε μία ανάσα και πατήστε «κλικ»

loading...