Ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα από την αρχή: Τα μοντέλα έχουν αυτά τα κορμιά, όχι μόνο επειδή κάνουν συγκεκριμένη διατροφή και «χτυπιούνται» ολημερίς στα γυμναστήρια, αλλά και επειδή είναι έτσι η κατασκευή του σώματός τους.

Τώρα, που το ξεκαθαρίσαμε αυτό, ας επικεντρωθούμε στη διατροφή τους, που όλες εμείς οι υπόλοιπες μπορούμε να ακολουθήσουμε και να είμαστε στα κιλά που επιθυμούμε και ταιριάζουν στο σωματότυπό μας αλλά και στο ύψος μας.

Η Vogue παρουσιάζει τις διατροφές που ακολουθούν τέσσερα supermodels.

Ζιζέλ: Η φαν των οργανικών τροφίμων

Είναι γνωστό πως τα γεύματα της Ζιζέλ επιμελείται ο σεφ Αλεν Κάμπελ, με τα οργανικά τρόφιμα να έχουν την τιμητική τους. Η διατροφή της αποτελείται από περίπου 80% λαχανικά, τα οποία συμπληρώνουν δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως κεχρί, κινόα, ενώ χώρο έχουν τα άπαχα κρέατα, ο άγριος σολομός και τα φασόλια.

Ζάχαρη, άσπρο αλεύρι, αλάτι, καφεΐνη, τομάτες, πιπεριές, μανιτάρια, μελιτζάνες είναι κάποιες από τις τροφές που δεν υπάρχουν στο διατροφικό της πλάνο.

Μιράντα Κερ: Τρώει με βάση τον τύπο αίματος

Το πολυσυζητημένο διατροφικό σύστημα του Δρ. Peter J. D’Adamo, που έχει σχεδιαστεί για καθέναν από τους τέσσερις τύπους αίματος ακολουθεί η Μιράντα Κερ. Χορτοφαγικό πλάνο κατά βάση με το μοντέλο να μένει μακριά από καλαμπόκι, σιτάρι και ορισμένα φασόλια.

Αν και επιστημονική επανεξέταση της δίαιτας έδειξε πως το εν λόγω σύστημα είχε αποτέλεσμα, διαπιστώθηκε πως δεν υπήρχε συσχέτιση με την ομάδα αίματος των συμμετεχόντων.

Μπρίτζετ Μάλκολμ: Η Vegan

Απαλλαγμένη από προϊόντα ζωικής προέλευσης είναι η διατροφή του μοντέλου της Victoria’s Secret, με το φαγητό της να κινείται γύρω από φρούτα, λαχανικά και δημητριακά, για να καλύψει τις ανάγκες της.

«Από τότε που επέλεξα αυτού του είδους τη διατροφή, ακούω τους ανθρώπους να λένε πως λάμπω», είχε πει κάποτε η Μπρίτζετ.

Κάρολαιν Μέρφι: Ζήτω η αλκαλική δίαιτα

Η αλκαλική δίαιτα περιορίζει τα όξινα τρόφιμα με σκοπό να αλλάξει το pH του σώματος. Είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, όσπρια, ενώ μετρημένες είναι οι μερίδες σε κρέας, ψάρια, γαλακτοκομικά, αυγά, δημητριακά και αλκοόλ.

Οι επικριτές της συγκεκριμένης δίαιτας επισημαίνουν πως η διαδικασία της πέψης εισάγει όλα τα τρόφιμα με οξύ στο στομάχι και ως εκ τούτου υποστηρίζουν πως η δράση εξισορρόπησης του pH θα είναι βραχύβια διαδικασία.

Αυτό που θα πρέπει να θυμόμαστε όλες είναι πως η καθεμία έχει διαφορετικές ανάγκες, οπότε η συμβολή ενός εξειδικευμένου ιατρού είναι απαραίτητη, πριν την υιοθέτηση οποιασδήποτε διατροφής.

iefimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Το καλοκαίρι πλησιάζει! 9 τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς χωρίς άσκηση

Έμεινε μισή κόβωντας ένα μόνο πράγμα από τη διατροφή της! Μάθε το μυστικό της γυναίκας που έχασε 50 κιλά

Ναι…αδυνατίστε σε 30 ημέρες. Επαναστατική μέθοδος με απίθανα αποτελέσματα.

loading...