Ναι, φούσκωμα. Είναι ένας εγγυημένος τρόπος να σε κάνει να νιώθεις νωθρή στο γυμναστήριο – και μπορεί να σε κάνει να ξανασκεφτείς να φορέσεις το αγαπημένος σου skinny τζιν. Και, ναι, αυτά που τρως έχουν μεγάλη σχέση με το φούσκωμα στο στομάχι.

1. Σταυρανθή λαχανικά

Παρότι είναι σούπερ θρεπτικά (και θα πρέπει να έχουν σταθερή θέση στη διατροφή σου), πριν από μια ξεχωριστή εμφάνιση θα πρέπει να κόψεις τα λαχανικά όπως είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, η λαχανίδα και τα λαχανάκια Βρυξελών, ειδικά αν η εμφάνισή σου συμπεριλαμβάνει κολλητό φόρεμα ή μαγιό!

Περιέχουν ραφινόζη, ένα σάκχαρο που δυσκολεύεται να διασπάσει το σώμα. Τα σταυρανθή λαχανικά είναι επίσης πλούσια σε σελλουλόζη, έναν τύπο φυτικών ινών που πέπτονται δύσκολα, ειδικά όταν αυτά τα λαχανικά καταναλώνονται ωμά.

2. Φρούτα
Τα μήλα, τα αχλάδια, τα ροδάκινα, τα μάνγκο και το καρπούζι περιέχουν φρουκτόζη, τη ζάχαρη των φρούτων, άλλη μία ουσία που ενοχοποιείται για το φούσκωμα στην κοιλιά. Τα φρούτα σε κονσέρβα μπορεί να είναι χειρότερα, καθώς τα περισσότερα περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά όπως πολυόλες, που είναι δύσκολες στην πέψη. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποκλείσεις τα φρούτα από τη διατροφή σου – απλά έχε το στο νου σου για εξαιρετικές εμφανίσεις.

3. Τσίχλα
Παρότι μια τσίχλα για δροσερή αναπνοή το βράδυ του ραντεβού δεν θα κάνει την κοιλιά σου να φουσκώσει, όταν τις τρως σε τακτική βάση, αυτό μπορεί να συμβεί.

Η τσίχλα μπορεί να μας κάνει να καταπιούμε αέρα, ο οποίος γεμίζει το γαστρεντερικό σωλήνα και προκαλεί κοιλιακή διάταση.
Οι τσίχλες περιέχουν επίσης ένα υποκατάστατο ζάχαρης που ονομάζεται σορβιτόλη (βρίσκεται σε πολλές τροφές χωρίς ζάχαρη ή με μειωμένες θερμίδες), που μπορεί να σε κάνει να φουσκώσεις. Συγνώμη που σπάμε τη φούσκα σου.

4. Σοκολάτα
Το ξέρουμε, το ξέρουμε. Μερικές φορές απλά χρειάζεσαι ένα κομματάκι (σοκολάτας). Μερικά κομμάτια δεν είναι θέμα για τους περισσότερους ανθρώπους η πολλή όμως σοκολάτα γάλακτος μπορεί να κάνει το στομάχι σου φούσκα.

Ο ένοχος; Η λακτόζη (το σάκχαρο στο γάλα στη σοκολάτα γάλακτος) προκαλεί αέρια σε ορισμένους ανθρώπους, ενώ άλλα πρόσθετα συστατικά, όπως το σιρόπι καλαμποκιού που είναι πλούσιο σε φρουκτόζη, μπορεί να δυσκολεύει την πέψη.

5. Μπρόκολο, λάχανο και λαχανίδα

Τα σταυρανθή λαχανικά περιέχουν ραφινόζη- ένα σάκχαρο που παραμένει αχώνευτο μέχρι να ζυμωθεί από τα βακτήρια στο έντερό σου, μία διαδικασία που παράγει αέρια και σε φουσκώνει.

Είναι σημαντικό να τα τρως όμως συστηματικά, γιατί είναι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, που οδηγούν σε ένα πιο ισχυρό πεπτικό σύστημα, που δεν πρήζεται εύκολα. Μπορείς να δοκιμάσεις να τα μαγειρεύεις στον ατμό, καθώς έτσι μαλακώνουν οι φυτικές τους ίνες.

6. Γαλακτοκομικά

Έχεις νιώσει ποτέ περισσότερο πρησμένη μετά από ένα μπολ με γάλα και δημητριακά ή ένα κομμάτι τυρί; Μπορεί να έχεις δυσανεξία στη λακτόζη, πράγμα που σημαίνει ότι το σώμα σου δεν έχει τα απαραίτητα ένζυμα για να διασπάσει τη λακτόζη(τη ζάχαρη που περιέχεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα).

Αυτό μπορεί να προκαλέσει αέρια στο γαστρεντερικό σωλήνα, γεγονός που οδηγεί σε φούσκωμα. Μείνε μακριά από τα κανονικά γαλακτοκομικά και δοκίμασε αυτά που δεν περιέχουν λακτόζη, για να δεις διαφορά.

Μήλα

Με μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, τα μήλα (όπως και τα αχλάδια, τα ροδάκινα και τα δαμάσκηνα) περιέχουν φρουκτόζη και σορβιτόλη, σάκχαρα που υπάρχουν σε πολλά φρούτα και κάποιοι οργανισμοί δεν τα ανέχονται. Το αποτέλεσμα; Πολλά αέρια και φούσκωμα.

Τα μήλα αποτελούν ιδανικό σνακ αλλά είναι σημαντικό να τα τρώμε με μέτρο. Ένα μόνο μήλο περιέχει 4,5γρ. πρωτεΐνης και περίπου το 10% των καθημερινών απαιτήσεων του οργανισμού σου σε βιταμίνη C. Δεν αξίζει λοιπόν να τα αποκλείσεις από τη διατροφή σου.

Αλμυρές τροφές

Γνώριζες ότι το αλάτι προσελκύει το νερό; Η κατανάλωση τροφών με πολύ νάτριο μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση νερού και να σε κάνει να πρηστείς. Το να αποφύγεις το νάτριο δεν είναι τόσο εύκολο όσο να αποκλείσεις το αλάτι από τη διατροφή σου.

Το νάτριο βρίσκεται στο απόγειό του στις επεξεργασμένες και συσκευασμένες τροφές, όπως οι σούπες και το ψωμί. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, είναι πολύ δύσκολο να το αποφύγεις, οπότε αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πίνεις αρκετό νερό ώστε να το αποβάλεις από τον οργανισμό σου.

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr

Το top πρόγραμμα γυμναστικής που θα σε κάνει να χάσεις full λίπος! Ξεκίνα από σήμερα…

Η δίαιτα που καίει το λίπος! Πιο εύκολη και γρήγορη δεν υπάρχει!

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά με γυμναστική στο σπίτι

Tα καλύτερα μας σήμερα:

Αδημοσίευτο βίντεο: Ο Παντελίδης ερμηνεύει με την κιθάρα του το τραγούδι που έγραψε λίγο πριν πεθάνει

Επίθεση της Μαρίας Μπακοδήμου στη Νωαίνα: «Η άλλη η ξεδιάντροπη πήγε και…» (VIDEO)

Δεν έχει ξαναγίνει! Πήραν τηλέφωνο τον Βερύκιο και έβαλε ανοιχτή ακρόαση! Δεν φαντάζεστε ποια ήταν και τι του έλεγε!

loading...