Νιώθεις μια λιγούρα. Ξέρεις ποια είναι τα ιδανικά σνακ για κάθε στιγμή που έχουν λίγες θερμίδες και λιπαρά;

shutterstock_9360883

Βράσε ένα αυγό μέχρι να γίνει σφιχτό. Άφησέ το να κρυώσει και κόψτο σε λεπτές φετούλες. Βάλε κάθε φέτα πάνω σε ένα κράκερ ολικής άλεσης χωρίς πολύ αλάτι και από πάνω πρόσθεσε από μια φέτα ντομάτα και λίγες ελιές.1

Κόψε ένα καρότο και μισό μικρό αγγουράκι σε μικρά μπαστουνάκια και βούτηξέ τα σε δυο κουταλιές της σούπας χούμους.

shutterstock_3436742

Κόψε ένα μικρό μήλο στα οχτώ. Σε ένα μπολάκι ανακάτεψε ένα κουταλάκι του γλυκού φιστικοβούτυρο και ένα κουταλάκι μέλι. Άλειψε με το μείγμα τις φέτες του μήλου.

shutterstock_184976840

Ψήσε για λίγο στη φρυγανιέρα μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης. Κάλυψε την επιφάνειά της με τόνο σε νερό και από πάνω ρίξε μια κουταλιά της σούπας κυβάκια φρέσκιας μοτσαρέλας. Βάλτο λίγο στο φούρνο να λιώσει το τυρί.

shutterstock_193533329

Φτιάξε μια μικρή σαλάτα σε τρία φλιτζάνια φύλλα φρέσκου σπανακιού, 10 τοματίνια, μία κουταλιά κουκουνάρι και δυο κουταλιές ξύδι μπαλσάμικο.

shutterstock_157007276

Ανακάτεψε μισό φλιτζάνι βρασμένη κινόα με δυο κουταλιές ψιλοκομμένο και σωταρισμένο κρεμύδι, ένα τέταρτο του φλιτζανιού βρασμένες φακές και λίγο σκόρδο σε σκόνη. Ζέστανέ το λίγο στο φούρνο μικροκυμάτων και γαρνίρισε με φέτες ντομάτας, λεμόνι και μαϊντανό.

shutterstock_142553050

Βάλε δύο φέτες ψητό στήθος γαλοπούλας πάνω σε μισό ψωμάκι. Πρόσθεσε δυο λεπτές φέτες αβοκάντο και μια φέτα ντομάτα. Φάτο μαζί με δυο-τρεις φράουλες.

shape.gr

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Ψυχοσωματικά: Όλα ξεκινούν από το μυαλό; Μύθοι & Αλήθειες!

Flat Belly Diet: Επίπεδη κοιλιά ως τα Χριστούγεννα

Φτιάξτο μόνη σου! Πες αντίο στην κυτταρίτιδα με αυτό το θαυματουργό scrub

 

loading...