Το cheddar, το ελβετικό και άλλα σκληρά τυριά «δίνουν» κατά μέσο όρο 100 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια. Οι εραστές του τυριού το ξέρουν καλά, αλλά κανείς δε θέλει να χάσει την απόλαυση αντικαθιστώντας την με «διαιτητικά» τυριά–λάστιχο…

Υπάρχουν τυριά που, ενώ είναι σε γενικές γραμμές λιγότερο «επικίνδυνα» από άποψη θερμίδων, διατηρούν ταυτόχρονα, όλη την αυθεντικότητα και τη γεύση τους, δίνοντάς μας την ευκαιρία να μη θυσιάσουμε την απόλαυσή μας στο όνομα της θερμιδικής σκοπιμότητας. To ηλεκτρονικό περιοδικό Reader’s Digest έφτιαξε μια λίστα με τις 7 τυρένιες απολαύσεις που μπορούμε σιγά σιγά να απενοχοποιούμε.

Παρμεζάνα

Δύο κουταλιές τριμμένης παρμεζάνας θα σας «κοστίσουν» την πρόσθεση μόλις 40 θερμίδων. Χρησιμοποιείστε το συγκεκριμένο τυρί για τον εμπλουτισμό της γεύσης σε σούπες και ζυμαρικά. (20 θερμίδες ανά μεγάλη κουταλιά)

Φέτα

Η αγαπημένη μας φέτα αποτελεί μια εναλλακτική στα πιο παχυντικά τυροκομικά προϊόντα με αρκετά γεμάτη και μεστή γεύση. Τα 15 γραμμάρια φέτας μπορούν πράγματι να μεταμορφώσουν μια σαλάτα και να σας φορτώσουν με λιγότερες από 40 θερμίδες. Διαφορετικές παραλλαγές έχουν και διαφορετικό αριθμό θερμίδων, γι’ αυτό -για καλό και για κακό- όταν μιλάμε για συσκευασμένη φέτα, ρίξτε μια ματιά στα ψιλά γράμματα. Πάντως, κάθε διαφορετικός τύπος φέτας έχει και την ολόδική του γεύση. (75 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια)
Γιδοτύρι

Το κρεμώδες αυτό τυρί κινείται στα ίδια επίπεδα με τη φέτα σε ό,τι αφορά τις θερμίδες. Η γεύση του ποικίλει ανά περίπτωση, αλλά ο γενικός κανόνας λέει ότι η υφή του θυμίζει πολύ πηχτό γιαούρτι. Το γιδοτύρι είναι ό,τι πρέπει, για παράδειγμα, για επάλειψη σε ψωμί του σάντουιτς. Αντικαταστήστε τη μαγιονέζα με αυτή τη γεμάτη πρωτεΐνες κρέμα. (75 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια)

ty

Μοτσαρέλα

Aποβουτυρωμένη: Αν χρησιμοποιείτε πολύ τυρί στη διατροφή σας -για παράδειγμα με τα ζυμαρικά σας- η μοτσαρέλα είναι πιθανότατα η πιο υγιεινή επιλογή. (70 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια). Πλήρους γάλακτος: Με κόστος 15 θερμίδες παραπάνω ανά 30 γραμμάτια, η μοτσαρέλα από πλήρες γάλα είναι ακόμα πιο ικανοποιητική γευστικά. Δοκιμάστε τη σαν αντικαταστάτη του cheddar στο ψητό τυρί στη σχάρα. Προσθέστε βασιλικό και λιαστή ντομάτα και θα φτιάξετε ένα έδεσμα για το οποίο θα γλείφετε κυριολεκτικά τα δάχτυλά σας. (85 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια)
Κρεμώδες τυρί Neufchatel

Κι αυτό είναι τυρί που προσφέρεται για επάλειψη. Είναι το απόλυτο αντίβαρο στο παχυντικότερο κρεμώδες τυρί. Συγκεκριμένα έχει μόλις τα 2/3 του κλασικού τυριού για επάλειψη τύπου «Φιλαδέλφεια» και μάλιστα, κυκλοφορεί ακριβώς σαν τέτοιο για όσους θέλουν και τη γεύση και τα μειωμένα λιπαρά. Τα λιπαρά σίγουρα δε θα σας λείψουν, ενώ η αλήθεια είναι πως το Neufchatel έχει και ωραιότερη γεύση! (70 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια)

Camembert

Πρόκειται για ξαδερφάκι του Brie που πηγαίνει καταπληκτικά με κρακεράκια και φρούτα. Το camembert φτιάχνεται με τον ίδιο τρόπο που φτιάχνεται και το συγγενικό του κρεμώδες γαλλικό τυρί, με τη διαφορά όμως ότι έχει 10 θερμίδες λιγότερες ανά 30 γραμμάρια! (85 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια).

 

Δείτε ακόμη στο Youweekly.gr

Η νέα επαναστατική μέθοδος αδυνατίσματος: Χάσε όλα τα περιττά κιλά με τη eurodiet

Το συστατικό που απογειώνει τη διατροφή και την υγεία σου- Πόσο συχνά το εντάσσεις στη δίαιτά σου;

Οι πιο χορταστικές και υγιεινές μπάρες δημητριακών που θα βοηθήσουν τη δίαιτά σου

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Χριστός και Παναγία! Δείτε πώς είναι σήμερα η Μάρω Λύτρα!

Αγνώριστος! Η άγνωστη φωτογραφία που σίγουρα θέλει να ξεχάσει ο Νίκος Χατζηνικολάου! (PHOTO)

Νίνα Λοτσάρη: Μας δείχνει για πρώτη φορά το αληθινό της πρόσωπο – Πάρτε μία ανάσα και πατήστε «κλικ»

loading...