Δεν αρκούν μόνο η υγιεινή διατροφή και άσκηση για να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά. Η εικόνα που έχεις για το σώμα σου, αλλά και το πώς αισθάνεσαι γι αυτό παίζουν επίσης καθοριστικό ρόλο στην προσπάθειά σου.

Αν ξεκινάς δίαιτα και η ψυχολογία σου δεν είναι στα καλύτερα της, επειδή έχεις ενοχές για τα παραπάνω κιλά, τότε το αποτέλεσμα είναι εκ των προτέρων καταδικασμένο. Αγάπησε το σώμα σου, λοιπόν, και θα δεις οτι θα σε αγαπήσει κι αυτό.

Η Αλκίντα Ντολέτσι, όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό The Body, και το Youweekly.gr σου προτείνουν:

Χαλάρωσε

Το υπερβολικό άγχος για το σωματικό βάρος αυξάνει την κορτιζόνη στο αίμα, δηλαδή την ορμόνη του στρες. Τη διατηρείσε σε υψηλά επίπεδα για αρκετό διάστημα κι αυτό έχει ως συνέπεια τη λεγόμενη υπερφαγία. Το σίγουρο είναι ότι όταν πεινάς δεν λιγουρεύεσαι μια σαλάτα, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Ryerson του Τορόντο, όσες γυναίκες έχουν έντονο στρες προτιμούν τροφές πλούσιες σε λιπαρά και γλυκές. Επίσης, όταν είσαι σε υπερένταση καις λιγότερες θερμίδες. Επομένως, για να αποφύγεις αυτή την «αλυσιδωτή αντίδραση» χρειάζεται να έχεις θετική διάθεση όταν βάζεις στόχο να αδυνατίσεις.

Be proud of who you are 

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου McGill του Καναδά, οι γυναίκες που νιώθουν άσχημα για το σώμα τους έχουν την εντύπωση ότι είναι πιο χοντρές από ότι στην πραγματικότητα. Αντίθετα, εκείνες που νιώθουν όμορφες και είναι περήφανες για το κορμί τους έχουν μια ρεαλιστική εικόνα για τον εαυτό τους, με αποτέλεσμα να γυμνάζονται και να προσέχουν περισσότερο τη διατροφή τους.

Love yourself first 

Αντιμετώπισε τον εαυτό σου με ευγένεια και καλοσύνη, όπως ακριβώς θα συμπεριφερόσουν και σε ένα άτομο που αγαπάς και νοιάζεσαι. Δεν θα πρέπει να το ξεχνάς αυτό ακόμα κι όταν είσαι απογοητευμένη ή πιεσμένη. Έτσι, θα αλλάξεις και τρόπο σκέψης. Πιο συγκεκριμένα, θα θεωρήσεις τη δίαιτα και τις θυσίες που κάνεις ως μέσο για να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου και όχι καταναγκασμό. Αυτό θα έχει ως συνέπεια να τρως όταν πεινάς, να σταματάς όταν νιώθεις ότι έχεις χορτάσει, να έχεις ενέργεια και να είσαι πιο δραστήρια!

Να είσαι ρεαλίστρια 

Θα υπάρξουν στιγμές που η δίαιτα δεν θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Προετοιμάσου για τις όποιες δυσκολίες μπορεί να προκύψουν. Τι θα κάνεις αν έχεις κανονίσει να πας στο γυμναστήριο το απόγευμα και η παρέα σου σου προτείνει να πάτε για μπύρες ή αν πρέπει να τρως καθημερινά υγιεινά γεύματα και ξέχασες να πας στο μανάβικο να πάρεις λάχανο; Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νεάς Υόρκης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όταν έχεις υπολογίσει τις δυσκολίες μιας προσπάθεις προτού ακόμα ξεκινήσεις, έχεις περισσότερες πιθανότητες να τα καταφέρεις. Επομένως…

Love your body first!

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Τεράστια προσοχή: 4 ασυνήθιστα σημάδια του καρκίνου του παχέος εντέρου που αγνοούμε όλοι μας!

Η δίαιτα της σούπας: Χάσε 5 κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα!

Δίαιτα express! Τι να φας 2 ΗΜΕΡΕΣ για να αδυνατίσεις αμέσως!

 

 

loading...