Σε ταλαιπωρούν παχάκια στους γοφούς και κυτταρίτιδα; Θέλεις να χάσεις κιλά, αλλά σε ενδιαφέρει να δεις διαφορά στα επίμαχα σημεία; Αυτή είναι η δίαιτά σου…

«Άτομα που συσσωρεύουν κυρίως λίπος στους γοφούς πρέπει να δώσουν έμφαση στην αποτοξίνωση του οργανισμού από τοξικές ουσίες που συσσωρεύουν το λίπος και προκαλούν κυτταρίτιδα» εξηγεί η Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Αθηνά Ρούντου. Αυτό ακριβώς κάνουμε με αυτό το διαιτολόγιο: εστιάζουμε στην ενυδάτωση και τα αντιοξειδωτικά.

Μικρά tips για καλύτερα αποτελέσματα…
Η «μάχη» με τα παχάκια και την κυτταρίτιδα όμως απαιτεί μερικά ακόμη μικρά και απλά μυστικά για να είσαι σίγουρη πως θα δεις διαφορά εκεί ακριβώς που το χρειάζεσαι. Η Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Αθηνά Ρούντου συμβουλεύει:

– Αύξησε σε 10-12 ποτήρια την καθημερινή πρόσληψη υγρών (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, χυμοί, τσάι, ημίπαχο γάλα), τα οποία ενισχύουν τη λιπόλυση, την αποβολή τοξινών και βελτιώνουν την όψη φλοιού πορτοκαλιού, που συχνά υπάρχει σε άτομα με αυξημένη περιφέρεια γλουτών.

– Ακολούθησε συστηματικό πρόγραμμα φυσικής δραστηριότητας με ασκήσεις ενδυνάμωσης του άνω μέρους του σώματος, καθώς επίσης και ειδικές ασκήσεις για γοφούς. Βρες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν με ένα «κλικ» εδώ

– Επίλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει σε συνδυασμό πάντα με ισορροπημένη διατροφή, έχοντας υπομονή και επιμονή και θα έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

Δες το αναλυτικό μενού

diaita1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Χάστε τα περιττά κιλά, λίγο πριν την πρώτη βουτιά – Δείτε πώς θα το καταφέρετε…

«Θαυματουργή» δίαιτα: Πώς να χάσετε έως 8 κιλά σε μια εβδομάδα (!)

Η «δίαιτα μετά το Πάσχα»: Πώς να χάσετε 7 κιλά σε 10 μέρες

 

 

loading...