Ξεκίνησες δίαιτα και αποφεύγεις το επιδόρπιο; Λάθος! Οι επιστήμονες θεωρούν ότι τρώγοντάς το στην αρχή του γεύματος μπορείς να ελέγξεις πιο εύκολα την όρεξή σου.

Οι ερευνητές του Imperial College London υποστηρίζουν ότι μια πρωτεΐνη του εγκεφάλου, η γλυκοκινάση, λειτουργεί ως μετρητής των σακχάρων που καταναλώνουμε. Εάν η πρόσληψή τους είναι πολύ χαμηλή, τότε το σώμα μας ζητάει και άλλα τρόφιμα με υδατάνθρακες. Ο επιστήμονες που πραγματοποίησαν τη μελέτη συμβουλεύουν, μάλιστα, όσους προσπαθούν να αδυνατίσουν και έχουν αδυναμία στα γλυκά ή στους υδατάνθρακες να καταναλώσουν αυτά τα τρόφιμα στην αρχή του γεύματός τους για να αυξηθούν τα επίπεδα γλυκοκινάσης και στη συνέχεια να φάνε λιγότερο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Υγιεινά σνακ για την παραλία – Τι πρέπει να έχεις πάντα μαζί σου

Τσιμπολογάς; Μάθε 5 μυστικά για να το κόψεις μία και έξω

Αυτή η κοπέλα έτρωγε μόνο μπανάνες για 12 ημέρες – Δείτε πως έγινε

loading...