Αν θέλεις να κλείσεις την εβδομάδα με ένα ωραίο δείπνο, δεν χρειάζεται να σε σταματήσει το γεγονός ότι κάνεις δίαιτα. Η Erin Hobday, συντάκτρια διατροφής και διαιτολόγιας στο περιοδικό Self έχει τις κατάλληλες συμβουλές για να απολαύσεις το φαγητό έξω ακόμα κι όταν πρέπει να προσέχεις.

Φάε ένα σνακ μία ώρα πριν το γεύμα. Μερικοί ξηροί καρποί και φρούτα θα περιορίσουν την πείνα σου και θα σε σταματήσουν από το να κάνεις επιδρομή στο καλάθι με το ψωμί, μόλις καθίσεις για φαγητό.
Συμβουλέψου τον σερβιτόρο. Ρώτησέ τον αν τα φαινομενικά ‘αθώα’ βραστά λαχανικά σωτάρονται με βούτυρο ή αν η σάλτσα των μακαρονιών περιέχει κρέμα γάλακτος. Σε κάθε περίπτωση ρώτα αν μπορείς να έχεις μία πιο ελαφριά εκδοχή του αγαπημένου σου φαγητού. Τέλος, πολλά εστιατόρια έχουν εντάξει στο μενού τους ελαφριές επιλογές, στο πλαίσιο προώθησης της υγιεινής διατροφής.

Σκέψου το γεύμα από όλες τις πλευρές. Κάνε πιο έξυπνες επιλογές όσον αφορά το αλκοόλ (προτίμησε κάτι με λίγες θερμίδες) και επέλεξε μία πιο ελαφριά επιλογή για επιδόρπιο, όπως ένα σορμπέ ή ένα καπουτσίνο.

Μοιράσου τα πιάτα με αυτόν/αυτούς που δειπνείς. «Θα σε βοηθήσει περισσότερο να κάνετε υγιεινές επιλογές και οι δύο» λέει η Erin. Επέτρεψε ένα διάλειμμα στον εαυτό σου. Μία φορά την εβδομάδα δεν θα καταστρέψει τη δίαιτά σου. «Όσο δεν το κάνεις κάθε μέρα, μπορείς να επιτρέψεις στον εαυτό σου αυτά τα διαλείμματα» προσθέτει.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Μακρύ καρέ: Η Έλενα Παπαρίζου σας δίνει πέντε ιδέες για εντυπωσιακά χτενίσματα

Do it like celebrities: Το μυστικό των stars για τέλειες βλεφαρίδες!

Θες η μύτη σου να δείχνει μικρότερη; Οι διάσημοι beauty artists αποκαλύπτουν το μυστικό!

loading...