Αν έχεις ξεκινήσει μια δίαιτα για να χάσεις κιλά σίγουρα γνωρίζεις καλά ότι το πρωινό είναι ένα σημαντικό γεύμα της ημέρας που μπορεί να σε βοηθήσει να ελέγξεις την όρεξή σου κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και να σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια. Τι γίνεται, όμως, με τη γυμναστική;

Εάν είσαι από αυτούς τους ανθρώπους που προτιμούν να κάνουν γυμναστική το πρωί πριν καν φάνε το πρωινό τους, τότε ίσως να μην μπορείς να χάσεις τόσο εύκολα τα κιλά που θέλεις.

Σύμφωνα με έρευνες, όταν κάνεις γυμναστική με άδειο στομάχι μπορεί να ενισχύσεις τους μύες σου, αλλά και να κάψεις πιο γρήγορα το λίπος, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σου να απορροφήσει όλους τους υδατάνθρακες και την πρωτεΐνη που θα καταναλώσεις μετά τη γυμναστική. Υπάρχουν, βέβαια,  και έρευνες που δεν συνιστούν τη γυμναστική πριν το πρωινό , αφού χωρίς την απαραίτητη ενέργεια που σου δίνει το φαγητό δεν θα μπορέσεις να κάνεις τις ασκήσεις όπως θέλεις ενώ τελικά… θα κάψεις και λιγότερες θερμίδεςΣυνεχίστε παρακάτω..

Ιδανικά πρέπει να τρως μία ώρα πριν τη γυμναστική μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης και 45 γραμμάρια υδατανθράκων. Προτίμησε μισή φέτα ψωμί ολικής άλεσης με λίγο φυστικοβούτυρο ή κράκερ με τυρί ή σταφύλια με τυρί κότατζ ή μούρα με γιαούρτι.

Εάν δεν έχεις μια ώρα στη διάθεσή σου, μπορείς να φας 15 με 30 λεπτά πριν τη γυμναστική 25 γραμμάρια υδατάνθρακα, δηλαδή μια μικρή μπανάνα, λίγα κράκερ, μια χούφτα σταφίδες.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μας φτιάχνει φυσικό ρόφημα ενεργοποίησης μεταβολισμού! Η συνταγή που θα σας ξετρελάνει…

Δες τι πρέπει να φας για να μην πάρεις λίπος μετά την κρεπάλη της Τσικνοπέμπτης.

Θες λεπτή μέση στο λεπτό; Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να τρως!

 

loading...