Και σε ποιον δεν αρέσους τα burger, τα junk foods, τα αναψηκτικά; Αν όχι σε όλους, σίγουρα στους περισσότερους… Πόσο βασανιστικό είναι όμως σε κάθε μπουκιά να σκέφτεσαι και την κάθε θερμίδα που μπορεί να παίρνεις; Όχι! Εδώ λοιπόν σου έχουμε την λύση… Τι πρέπει να κάνει για να μην σε παχαίνουν οι διατροφικές απολαύσεις σου….

“Έντονη γυμναστική για μόλις λίγα λεπτά!” Αυτό συμβουλεύουν επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Έξετερ οι οποίοι ανακάλυψαν τον τρόπο εξουδετέρωσης της αρνητικής επίδρασης των λιπαρών στον οργανισμό μας.

Οι εν λόγω ερευνητές εξέτασαν τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων σε μια ομάδα εφήβων (αγόρια και κορίτσια), από τους οποίους ζήτησαν να κάνουν μερικά λεπτά πολύ ήπιας, μέτριας έντασης και έντονης σωματικής άσκησης πριν καταναλώσουν ένα απολαυστικό milkshake και διαπίστωσαν ότι λίγα λεπτά έντονης σωματικής άσκησης πριν την κατανάλωση ενός λιπαρού γεύματος προστατεύει τα αιμοφόρα αγγεία.

Η έντονη σωματική άσκηση για 8 μόλις λεπτά όχι μόνο αποτρέπει τη δυσλειτουργία των αιμοφόρων αγγείων μετά την κατανάλωση των λιπαρών αλλά συμβάλει και στη βελτιωμένη λειτουργία του αγγειακού, περισσότερο απ’ ότι η ήπια άσκηση για διάστημα 25 λεπτών.

olivemagazine.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Μύθοι και αλήθειες γύρω από τη γυμναστική: Τι πρέπει να κάνεις τελικά για να «κάψεις» τα περιττά κιλά!

Ναι γίνεται! Σφιχτοί γλουτοί με προπόνηση 18 λεπτών…

7λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για κάψιμο θερμίδων στο φουλ! Σούπερ αποτελεσματικό!

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ