ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΕ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΟΥ
Ρύθμισε ένα χρονόμετρο στα 20 λεπτά και βάλε στόχο να τρως πιο αργά. Αυτή είναι μια από τις καλύτερες συνήθειες για να αδυνατίσεις χωρίς κάποιο περίπλοκο πρόγραμμα δίαιτας. Απόλαυσε κάθε μπουκιά και κάνε το φαγητό σου να κρατήσει μέχρι να χτυπήσει το καμπανάκι. Τα αργά γεύματα θα σου προσφέρουν μεγάλη απόλαυση από μικρότερες ποσότητες και θα πυροδοτήσουν τις ορμόνες που σε κάνουν να νιώθεις κορεσμό. Όταν καταβροχθίζεις βιαστικά το φαγητό σου, το στομάχι σου δεν έχει το χρόνο να πει στον εγκέφαλό σου ότι έχει γεμίσει. Αυτό οδηγεί σε υπερφαγία.

ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΖΥΓΙΖΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ

Μία επιπλέον ώρα νυχτερινού ύπνου θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιον να χάσει 6 κιλά σε ένα χρόνο, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν για ανθρώπους που καταναλώνουν περίπου 2.500 θερμίδες τη μέρα. Το σενάριο της έρευνας δείχνει πως όταν ο ύπνος αντικαθιστά αδρανείς δραστηριότητες –και το συνηθισμένο ασυναίσθητο τσιμπολόγημα- μπορείς να κόψεις χωρίς κόπο τις θερμίδες σου κατά 6%. Τα αποτελέσματα είναι διαφορετικά από άνθρωπο σε άνθρωπο, όμως ο ύπνος μπορεί να βοηθήσει και με έναν άλλο τρόπο. Υπάρχουν στοιχεία πως αν κοιμάσαι λιγότερες από 7 ώρες έχεις αυξημένη όρεξη που σε κάνει ασυνήθιστα πεινασμένη.

ΠΑΡΑΛΕΙΨΕ ΤΟ ΜΠΕΙΚΟΝ

Παράλειψε εκείνες τις δύο φέτες μπέικον με τα αβγά σου το πρωί ή στο σάντουιτς την ώρα του μεσημεριανού. Αυτή η απλή κίνηση σου γλιτώνει περίπου 100 θερμίδες, οι οποίες μπορεί να σημαίνουν 5 κιλά λιγότερα σε ένα χρόνο. Μπορείς να σκεφτείς άλλα υλικά, νόστιμα και υγιεινά για το σάντουιτς σου: φέτες ντομάτας, πιπεριές, ψημένες κόκκινες πιπεριές, μουστάρδα με κόκκους ή ένα ελαφρύ κατσικίσιο τυρί με μυρωδικά.Δες κι εδώ απλούς τρόπους να γλιτώσεις 300 θερμίδες την ημέρα!

Η ΣΟΥΠΑ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΤΑ ΚΙΛΑ ΦΕΥΓΟΥΝ

Πρόσθεσε μία σούπα στο καθημερινό διαιτολόγιό σου και θα χορτάσεις με λιγότερες θερμίδες. Μπορεί να είναι μινεστρόνε, χορτόσουπα ή κινέζικη. Η σούπα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στο ξεκίνημα ενός γεύματος επειδή σε κάνει να φας πιο αργά και σου κόβει την όρεξη. Πρόσθεσε σε ζωμό φρέσκα ή κατεψυγμένα λαχανικά και σιγόβρασέ τα. Απόφυγε τις κρεμώδεις σούπες, οι οποίες μπορεί να είναι πλούσιες σε λιπαρά και θερμίδες.

ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ

Τα δημητριακά ολικής άλεσης όπως το καστανό ρύζι, το κριθάρι, η βρώμη, το φαγόπυρο και το πλήρες αλεύρι ανήκουν κι αυτά στη μυστική σου στρατηγική απώλειας βάρους. Θα σε βοηθήσουν να χορτάσεις με λιγότερες θερμίδες και μπορεί να βελτιώσουν και τη χοληστερόλη σου. Σήμερα θα βρεις πολλές τροφές με αλεύρι ολικής άλεσης όπως πίτσες, βάφλες, κεκάκια, ζυμαρικά και ψωμί.aafymav

ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ YOGA
Οι γυναίκες που κάνουν yoga τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο συγκριτικά με τις υπόλοιπες, σύμφωνα με μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of the American Dietetic Association. Ποια είναι η σύνδεση; Όσοι κάνουν τακτικά yoga αναφέρουν μια πιο «συνειδητή» προσέγγιση στο φαγητό. Για παράδειγμα, τείνουν πα παρατηρούν τις μεγάλες μερίδες στα εστιατόρια αλλά τρώνε μόνο τόσο όσο χρειάζονται για να χορτάσουν. Ερευνητές πιστεύουν πως η ήρεμη αυτο-επίγνωση που αναπτύσσεται μέσω της yoga βοηθά τους ανθρώπους να αντιστέκονται στην υπερφαγία.Δες και εδώ ποιο από τα είδη της yoga βοηθάει περισσότερο στο αδυνάτισμα!

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΤΑ «SKINNY» ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ

Κρέμασε στο υπνοδωμάτιό σου ή κάπου που θα το βλέπεις συχνά ένα παλιό αγαπημένο σου φόρεμα ή εκείνο του υπέροχο τζιν που δεν σου κάνει πια. Αυτό θα κρατήσει την προσήλωσή σου στο στόχο. Διάλεξε κάτι που σου είναι λίγο μόνο στενό, ώστε να κερδίσεις την επιβράβευσή σου σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Μετά βγάλε στην επιφάνεια ένα αγαπημένο σου ρούχο που είναι ακόμη πιο στενό και δούλεψε για τον επόμενο, εφικτό σου, στόχο.aafz9gb

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΕΝΑ ΨΗΛΟ, ΛΕΠΤΟ ΠΟΤΗΡΙ

Διάλεξε ένα ψηλό, λεπτό ποτήρι αντί για ένα κοντό, φαρδύ ποτήρι για να μειώσεις τις υγρές θερμίδες –και το βάρος σου- χωρίς δίαιτα. Θα πιεις 25-30% λιγότερο χυμό, αναψυκτικό, κρασί ή οποιοδήποτε άλλο ποτό. Τα οπτικά μηνύματα μπορεί να μας ξεγελάσουν και να πιούμε περισσότερο ή λιγότερο. Μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell βρήκε πως όλοι σερβίρουν μεγαλύτερη ποσότητα υγρού σε ένα κοντό, φαρδύ ποτήρι – ακόμη και έμπειροι μπάρμαν.

ΚΑΨΕ 100 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ
Χάσε 4 κιλά σε ένα χρόνο χωρίς να κάνεις δίαιτα καίγοντας 100 θερμίδες επιπλέον κάθε μέρα. Δοκίμασε μία από τις εξής δραστηριότητες:Περπάτησε 1,5 χιλιόμετρο, περίπου 20 λεπτά. Δες και εδώ πώς θα κάψεις λίπος με περπάτημα!Ασχολήσου με το ξεχορτάριασμα του κήπου ή φύτεψε λουλούδια για 20 λεπτάΚούρεψε το γρασίδι για 20 λεπτάΚαθάρισε το σπίτι για 30 λεπτάΚάνε τζόγκινγκ για 10 λεπτά

ΨΗΦΙΣΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΣΑΛΤΣΕΣ

Διάλεξε σάλτσα ντομάτας για τα ζυμαρικά σου αντί για άλλες σος. Οι σάλτσες με βάση ντομάτα έχουν συνήθως λιγότερες θερμίδες και πολύ λιγότερα λιπαρά συγκριτικά με τις σάλτσες με βάση την κρέμα γάλακτος. Θυμήσου όμως πως το μέγεθος της μερίδας μετράει και σε αυτή την περίπτωση. Μια μερίδα ζυμαρικών είναι ένα φλιτζάνι ή περίπου το μέγεθος μιας μπάλας του τένις.

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ 80-20

Οι περισσότεροι τρώμε μέχρι να χορτάσουμε για τα καλά… Οι κάτοικοι της Οκινάουα στην Ιαπωνία όμως τρώνε μέχρι να χορτάσουν κατά 80%. Έχουν μάλιστα και όνομα για αυτή τη -φυσικά αδυνατιστική- συνήθεια: hara hachi bu. Μπορούμε να υιοθετήσουμε κι εμείς αυτή τη συνήθεια σερβίροντας 20% λιγότερο φαγητό.

ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΟ

Όταν καταφέρεις να κόψεις τα αναψυκτικά ή πέρασε μια εβδομάδα που τρως πιο ελαφρύ βραδινό, μπορείς να εκφράσεις της χαρά σου που έχεις φτάσει πιο κοντά σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Τηλεφώνησε και πέστο σε μία φίλη, κάνε πεντικιούρ, αγόρασε καινούργια ρούχα

ΜΙΚΡΥΝΕ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΣΟΥ

Διάλεξε μικρότερα πιάτα και αυτόματα θα τρως λιγότερο. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι άνθρωποι τρώνε περισσότερο όταν χρησιμοποιούν μεγαλύτερα πιάτα. Χρησιμοποιώντας μικρότερα πιάτα και μπολ θα κόψεις 100-200 θερμίδες τη μέρα – και 5-10 κιλά σε ένα χρόνο.

ΒΡΕΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ «ΠΑΥΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ»

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ένα φυσικό κουμπί «παύση φαγητού», όπου αφήνουν κάτω το πιρούνι τους για μερικά λεπτά. Έχε το νου σου για αυτή τη στιγμή και μην τρως άλλη μπουκιά. Απομάκρυνε το πιάτο σου και απόλαυσε τη συζήτηση. Αυτό είναι ένα σιωπηλό μήνυμα ότι έχεις χορτάσει, αλλά δεν έχεις σκάσει. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν του δίνουν σημασία.

ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΙΤΣΑ

Διάλεξε λαχανικά για γαρνιτούρα στην πίτσα σου αντί για αλλαντικό και μπορεί να κόψεις 100 θερμίδες από το γεύμα σου. Άλλα κόλπα για διαιτητική πίτσα: μην το παρακάνεις με το τυρί ή χρησιμοποίησε τυρί με μειωμένα λιπαρά και διάλεξε λεπτή ζύμη φτιαγμένη με λίγο μόνο ελαιόλαδο.aafz76z

ΜΑΘΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΜΕΡΙΔΕΣ
Η βασική συνήθεια των αδύνατων ανθρώπων είναι πως σερβίρονται μια μέτρια μερίδα φαγητού σε κάθε γεύμα, πέντε ή περισσότερες μέρες την εβδομάδα. Όσοι δεν παίρνουν κιλά και αυτοί που καταφέρνουν να χάσουν βάρος έχουν την ίδια συνήθεια, σύμφωνα με έρευνα του Consumer Reports. Αφού θα έχεις μετρήσει τις ποσότητες μερικές φορές, η σωστή μερίδα θα σου βγαίνει αυτόματα. Για καλύτερα αποτελέσματα μην αφήνεις τις πιατέλες με το φαγητό στο τραπέζι την ώρα που τρως.

ΦΑΕ ΕΞΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΡΟΠΟ

Τα γεύματα στα εστιατόρια είναι γνωστό ότι παχαίνουν, γι’ αυτό σκέψου αυτές τις ειδικές παραγγελίες που θα κρατήσουν τη μερίδα σου υπό έλεγχο:• Μοιράσου το ορεκτικό με μια φίλη• Παράγγειλε ορεκτικό ως κύριο πιάτο• Ζήτησε παιδική μερίδα• Ζήτησε να σου βάλουν τη μισή μερίδα σε πακέτο για το σπίτι προτού φέρουν το φαγητό στο τραπέζι• Συμπλήρωσε ένα μικρότερο ορεκτικό με έξτρα σαλάτα για τη σωστή ισορροπία: γέμισε το μισό πιάτο με λαχανικά.

ΔΙΑΛΕΞΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ

Το πράσινο τσάι μπορεί να είναι μια καλή επιλογή στρατηγικής για απώλεια βάρους. Ορισμένες μελέτες υποδεικνύουν πως μπορεί να ανεβάσει παροδικά τις στροφές στη… μηχανή καύσης θερμίδων στο σώμα σου, πιθανότατα μέσω της δράσης των φυτοχημικών που περιέχει, των κατεχινών. Στη χειρότερη των περιπτώσεων, θα πιεις ένα αναζωογονητικό ρόφημα χωρίς τόνους θερμίδες.Δες και εδώ ποια είναι τα βότανα που κοβουν την όρεξη!

ΜΕΙΩΣΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ

Αντικατάστησε ένα γλυκό ρόφημα, όπως αναψυκτικό, με νερό ή με αναψυκτικό χωρίς θερμίδες και θα αποφύγεις περίπου 10 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Πρόσθεσε λεμόνι, δυόσμο ή κατεψυγμένες φράουλες για άρωμα και απόλαυση. Η υγρή ζάχαρη στα αναψυκτικά φαίνεται πως προσπερνάει τα φυσιολογικά μηνύματα πληρότητας του οργανισμού. Μια μελέτη σύγκρινε την επιπλέον πρόσληψη 450 θερμίδων τη μέρα από ζελεδάκια και από αναψυκτικά. Εκείνοι που έτρωγαν τα γλυκά κατανάλωσαν ασυναίσθητα λιγότερες θερμίδες συνολικά, αυτό όμως δεν συνέβη με εκείνους που έπιναν τα αναψυκτικά. Για την ακρίβεια, πήραν 1.300 γραμμάρια σε τέσσερις εβδομάδες.

ΜΑΣΗΣΕ ΤΣΙΧΛΑ ΔΥΟΣΜΟΥ

Μάσησε τσίχλα δυόσμου με έντονη γεύση αλλά χωρίς ζάχαρη όταν κινδυνεύεις από επίθεση… σνακ. Η ώρα που ετοιμάζεις το δείπνο μετά τη δουλειά, σε ένα πάρτι, όταν βλέπεις τηλεόραση ή σερφάρεις στο Internet είναι μερικά επικίνδυνα σενάρια για ασυλλόγιστο τσιμπολόγημα. Μια τσίχλα με πολύ έντονη γεύση υπερνικά άλλες τροφές που έτσι δεν έχουν ωραία γεύση.aafz208

ΣΕΡΒΙΡΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΦΑΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ
Σέρβιρε τρία λαχανικά με το δείπνο σου απόψε, αντί για μόνο ένα, και θα φας περισσότερα χωρίς να το προσπαθήσεις. Η μεγαλύτερη ποικιλία ξεγελάει τους ανθρώπους να φάνε περισσότερο φαγητό – και το να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να χάσεις βάρος. Οι πολλές φυτικές ίνες και το νερό που περιέχουν σε χορταίνει με λιγότερες θερμίδες. Μαγείρεψέ τα χωρίς πρόσθετα λιπαρά. Και καρύκεψε με λεμόνι και μυρωδικά αντί να τα πνίξεις σε λιπαρές σάλτσες και ντρέσινγκ.

ΦΑΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Τρώγε σπιτικά γεύματα τουλάχιστον πέντε μέρες την εβδομάδα. Έρευνα στο Consumer Reports βρήκε πως αυτή ήταν η καλύτερη συνήθεια των ανθρώπων που επιτυγχάνουν στη δίαιτά τους.

ΜΕΙΩΣΕ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ

Όταν μια περίσταση συμπεριλαμβάνει αλκοόλ, μετά το πρώτο ποτό σερβιρίσου ένα μη αλκοολούχο, με λίγες θερμίδες ρόφημα όπως ανθρακούχο νερό αντί να προχωρήσεις κατευθείαν σε ένα δεύτερο κοκτέιλ, μπύρα ή ποτήρι κρασί. Το αλκοόλ έχει περισσότερες θερμίδες ανά γραμμάριο (7) απ’ ό,τι υδατάνθρακες (4) ή πρωτεΐνες (4). Μπορεί επίσης να χαλαρώσει την αποφασιστικότητά σου, κάνοντάς σε να φας πατατάκια, ξηρούς καρπούς και άλλες τροφές που συνήθως αποφεύγεις.Δες και εδώ πώς θα παίρνεις λιγότερες θερμίδες από το ποτό!

ΦΑΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΥΧΝΑ ΚΡΕΑΣ

Το να τρως χορτοφαγικά γεύματα πιο συχνά είναι μια αδυνατιστική συνήθεια. Επιπλέον, οι χορτοφάγοι συνήθως ζυγίζουν λιγότερο από τους κρεατοφάγους. Παρότι υπάρχουν αρκετοί λόγοι γι’ αυτό, τα όσπρια μπορεί να παίζουν σημαντικό ρόλο. Τα μπιφτέκια οσπρίων, η σούπα φακές και άλλες γευστικές τροφές με βάση τα λαχανικά είναι γεμάτες με φυτικές ίνες που σε χορταίνουν με λιγότερες θερμίδες.aafyuv9

Πηγή: Athensmagazine.gr

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Περιορίστε το αλάτι στη διατροφή σας: Έξυπνοι τρόποι για να το πετύχετε!

Θες να χάσεις 2-3 κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα; Με αυτά τα 12 μυστικά αδυνατίσματος θα τα καταφέρεις!

Προετοιμάζεσαι για τις γιορτές; Αυτά είναι το απόλυτο tip για τέλεια μαλλιά!

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ