Θέλετε να απαλλαγείτε σχετικά γρήγορα από τα περιττά κιλά ακολουθώντας μια δίαιτα που δεν θα σας εξαντλήσει; Υπάρχει τρόπος, εφόσον όμως κάνετε τους σωστούς συνδυασμούς τροφών. Προτού ξεκινήσετε κάποιο πρόγραμμα, καλό είναι να λάβετε υπόψη τις συμβουλές που δίνει η διαιτολόγος-διατροφολόγος Μαρία-Σοφία Πελαγίδου:

-Όταν θέτουμε ως στόχο την απώλεια βάρους, πρέπει να μην έχουμε στρες. Με μια υποθερμιδική αλλά ισορροπημένη διατροφή μπορούμε εύκολα να χάσουμε τα περιττά κιλά.

-Δεν πρέπει να υιοθετούμε στερητικές, μονοφαγικές δίαιτες, γιατί θέτουν σε κίνδυνο την υγεία. Ναι μεν υπόσχονται θεαματικά και άμεσα αποτελέσματα, έχουν ωστόσο καταστροφική επίδραση στο μεταβολισμό, καθώς προκαλούν μείωση του μυϊκού ιστού και απώλεια υγρών. Κατά συνέπεια, η επαναπρόσληψη του χαμένου βάρους είναι βέβαιη όταν ξεκινήσουμε και πάλι να τρώμε κανονικά. Επίσης οι δίαιτες εξπρές στερούν από τον οργανισμό βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Δείτε ακόμη: Χάσε κιλά και εξοικονόμησε χρήματα – Aναλυτικό διατροφολόγιο χαμηλού κόστους!

-Είναι απαραίτητο να συνδυάζουμε τροφές από όλες τις κατηγορίες θρεπτικών συστατικών (υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά), προκειμένου ο οργανισμός να είναι σε θέση να αντεπεξέρχεται στις ενεργειακές του ανάγκες. Το κλειδί βρίσκεται στη σωστή αναλογία των πολύτιμων ουσιών.

-Τα μικρά και συχνά γεύματα είναι το μυστικό για ασφαλή απώλεια κιλών. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε το νερό.

-Αντί για γλυκό, προτιμάμε να καταναλώνουμε ένα μπολ φρουτοσαλάτα ή ένα γιαούρτι με λίγο μέλι ή γλυκό κουταλιού.

-Φροντίζουμε να έχουμε καλή διάθεση όταν αρχίζουμε ένα πρόγραμμα διατροφής γιατί ο στόχος γίνεται πιο εφικτός όταν το πρώτο βήμα είναι αποφασιστικό.
Η κ. Πελαγίδου προτείνει το παρακάτω μενού, το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε κατά μέσο όρο 3 κιλά σε μία εβδομάδα:

Δευτέρα

Πρωινό: 1 γιαούρτι και 1 κ.σ. ξηρούς καρπούς με μέλι Σνακ: ½ λίτρο τσάι, 1 φρούτο και 8 αμύγδαλα Μεσημεριανό: Σαλάτα με 3 διαφορετικά λαχανικά με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μπριζόλα Σνακ: ½ λίτρο τσάι και 1 χυμός Βραδινό: 1 ντομάτα, βραστά λαχανικά της αρεσκείας σας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 2 φρυγανιές

Τρίτη

Πρωινό: 2 φρυγανιές ή 1 φέτα ψωμί, 1 κ.γ. μέλι ή 1 τυράκι, 1 ποτήρι χυμός και 1 φλιτζ. πράσινο τσάι Σνακ: ½ λίτρο τσάι και 1 φρούτο Μεσημεριανό: Σαλάτα με 3 διαφορετικά λαχανικά, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μέτριο φιλέτο ψάρι Σνακ: ½ λίτρο τσάι και 1 μπάρα δημητριακών Βραδινό: 2 φρούτα

Τετάρτη

Πρωινό: 2 φρούτα και 1 φλιτζ. πράσινο τσάι Σνακ: ½ λίτρο τσάι, 1 μπάρα και 8 αμύγδαλα Μεσημεριανό: Σαλάτα με 3 διαφορετικά λαχανικά, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 2 μπιφτέκια Σνακ: ½ λίτρο τσάι και 1 φρούτο Βραδινό: 1 γιαούρτι και 2 φρυγανιές

Πέμπτη

Πρωινό: 2 φρυγανιές ή 1 φέτα ψωμί, 1 κ.γ. μέλι ή 1 φέτα τυρί, 1 ποτήρι χυμός και 1 φλιτζ. πράσινο τσάι Σνακ: 1 φρούτο, 1 γιαούρτι 2% και 1 φλιτζ. πράσινο τσάι Μεσημεριανό: Σαλάτα αρεσκείας σας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 φλιτζ. τσαγιού φασολάκια και 1 μικρή μερίδα τυρί Σνακ: ½ λίτρο τσάι, 1 φρούτο και 8 αμύγδαλα Βραδινό: Σαλάτα αρεσκείας σας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 αυγό βραστό

Παρασκευή

Πρωινό: 1 φλιτζ. γάλα 2% ή 1 γιαούρτι 2% και 3 κ.σ. δημητριακά Σνακ: ½ λίτρο τσάι, 8 αμύγδαλα, 1 φρυγανιά και 1 φέτα τυρί κρέμα Μεσημεριανό: Σαλάτα αρεσκείας σας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 ½ φλιτζ. τσαγιού φακές Σνακ: 2 φρούτα Βραδινό: Σαλάτα της αρεσκείας σας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο + 90 γραμμ. τόνος σε νερό

Σάββατο-Κυριακή Επιλέξτε το μενού που σας άρεσε μέσα στην εβδομάδα.

Δείτε ακόμη: Η απόλυτη δίαιτα πριν το καλοκαίρι! Χάστε κιλά εύκολα και γρήγορα – Aναλυτικό πλάνο!

 

loading...