Κι όμως γίνεται! Το Youweekly.gr σου αποκαλύπτει, όπως δημοσιεύτηκε και στο περιοδικό The Body, πως αν οι τροφές που καταναλώνεις έχουν χαμηλό θερμιδικό δείκτη και κατά τη διάρκεια της πέψης το υποζύγιο είναι αρνητικό, τελικά αδυνατίζεις αντί να παχαίνεις! Καταπληκτικό;

Πρόκειται για τις τροφές με τις λεγόμενες «αρνητικές θερμίδες». Επομένως, μπορείς να αντικαταστήσεις τη βραδινή πίτσα με κάποιο από αυτά και να δεις τη ζυγαριά να κατεβαίνει με ταχύτητα. Ανάμεσά τους φιγουράρουν το σέλερι, το μήλο, το καρότο, ο ανανάς, οι φράουλες, τα κολοκυθάκια, το αγγούρι, η ντομάτα και τα σπαράγγια.

Το περιοδικό The Body αποκαλύπτει τι προσφέρουν στον οργανισμό σου και το Youweekly.gr είναι εδώ για να στα μεταφέρει:

Αγγούρι
Τα 100 γραμμάρια έχουν μόλις 16 θερμίδες και ταυτόχρονα η περιεκτικότητά του σε νερό φτάνει το 90%! Επίσης, περιέχει ασκορβικό οξύ και καφεϊκό οξύ, τα οποία εμποδίζουντην κατακράτηση υγρών.

Σπαράγγια
Τα 100 γραμμάρια αποδίδουν μόλις 20 θερμίδες. Επιπλέον, βοηθούν στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού.

Κουνουπίδι
Τα 100 γραμμάρια έχουν 25 θερμίδες. Δεν περιέχει καθόλου λίπος, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και οι φυτικές ίνες του θα σε κρατήσουν χορτάτη για πολλή ώρα.

Σέλινο
Τα 100 γραμμάρια κρύβουν μόλις 16 θερμίδες. Περίπου το 75% του σέλινου αποτελείται από νερό και το υπόλοιπο 25% είναι φυτικές ίνες, ενώ ταυτόχρονα είναι πλούσιο σε νάτριο και κάλιο. Δηλαδή είναι το ιδανικό λαχανικό για έναν χυμό μετά το γυμναστήριο.

Ντομάτα
Τα 100 γραμμάρια έχουν μόλις 18 θερμίδες. Πολύτιμο αντιοξειδωτικό καθώς είναι πλούσια σε λυκοπένιο, συμβάλλει στην καλή λειτουργία των αγγείων και της καρδιάς σου.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Λαχανικό – πρωταθλητής: Αυτό είναι το λαχανικό που έχει την πιο έντονη αντικαρκινική δράση!

Ouiz: Πώς διαχειρίζεσαι την αποτυχία;

Δίαιτα αποτοξίνωσης: Εξαφάνισε την κοιλιά σου 2 ημέρες πριν το ρεβεγιόν!

 

loading...