Ο κανόνας της απώλειας βάρους είναι απλός: Φάε λιγότερες θερμίδες από όσες καις (ή κάψε περισσότερες θερμίδες από όσες τρως). Αλλάζοντας κάποιες συνήθειες της καθημερινότητάς σου, μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες που τρως έως και κατά 500 την ημέρα, που σημαίνει δύο κιλά τον μήνα. Δεν χρειάζεσαι προσωπικό διαιτολόγιο για να αλλάξεις τις συνήθειες αυτές, παρά μόνο καλή θέληση.

  • Αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα. Βγάλε τον σκύλο βόλτα (300 θερμίδες την ώρα), καθάρισε το σπίτι (260 θερμίδες την ώρα), περπάτησε με φίλους σε κοινούς προορισμούς (έως και 400 θερμίδες την ώρα, ανάλογα με την ταχύτητα), περπάτησε ακόμα και μέσα στο σπίτι, ενώ μιλάς στο τηλέφωνο.
  • Προσοχή στους ξηρούς καρπούς. Σου παρέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως ωφέλιμα ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνες και φυτικές ίνες, αλλά περιέχουν και πολλές θερμίδες. Εκατό γραμμάρια αμύγδαλα έχουν 580 θερμίδες, δηλαδή το περισσότερο από το ¼ των αναγκών μίας μέσης γυναίκας. Περιόρισε την κατανάλωση ξηρών καρπώς σε μία χούφτα καθημερινά (περί τα 30 γραμμάρια που θα σου δώσουν 170 θερμίδες) και συνόδεψέ τα με γιαούρτι για ένα θρεπτικό σνακ.
  • Μην τρως μπροστά στην τηλεόραση. Πολλές μελέτες συνδέουν την καθιστική ζωή και τον αυξημένο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση με παχυσαρκία και κακή διατροφή. Αντιθέτως, αν την ώρα που περνάς στην τηλεόραση, αποφασίσεις να περπατήσεις, θα κάψεις και 300 θερμίδες ανά ώρα. Διπλό το όφελος.
  • Χρησιμοποίησε μικρότερο πιάτο. Βάλε το βραδινό σου γεύμα σε μικρό πιάτο και περιόρισε το μέγεθος της μερίδας σου σε ένα από τα γεύματα της ημέρας. Ανάλογα με το φαγητό, μπορείς να κόψεις πολλές θερμίδες.
  • Έχεις όρεξη για γλυκό; Επίλεξε ένα μικρό ή ένα συσκευασμένο γλυκό και απόφυγε τα μεγάλα κομμάτια. Ένα μεγάλο κομμάτι κέικ σοκολάτα μπορεί να περιέχει έως και 800 θερμίδες ενώ, αντίθετα, μία μικρή σοκολάτα των 50 γραμμαρίων (κατά προτίμηση μαύρη) έχει 250 θερμίδες. Απόλαυσε λιχουδιές, αλλά με μέτρο!
  • Μαγείρεψε! Βρες λίγο χρόνο καθημερινά και ασχολήσου με την προετοιμασία του κυρίως γεύματός σου. Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που μαγειρεύουν έχουν χαμηλότερο βάρος και ενδιαφέρονται περισσότερο για την ισορροπία στη διατροφή τους. Εκτός αυτού, θα επωφεληθείς από συνολικά 90 λεπτά φυσικής δραστηριότητας (περπάτημα για ψώνια 30 λεπτών, μαγείρεμα 1 ώρα) ή αλλιώς περίπου 500 θερμίδες!
  • Απόφυγε τα αναψυκτικά. Όχι μόνο προσφέρουν μόνο θερμίδες, αλλά αυτές προέρχονται από ένα από τα ‘χειρότερα’ συστατικά, τη ζάχαρη. Αν έχεις έντονη επιθυμία για αναψυκτικό, επίλεξε ένα χωρίς ζάχαρη. Γενικά επίλεξε νερό ως βασικό υγρό της διατροφής σου, και σε δεύτερο βαθμό καφέ, τσάι, γάλα ή φρεσκοστιμμένο χυμό.
  • Την επόμενη φορά που θα πας στον κινηματογράφο για ταινία, σκέψου σοβαρά την επιλογή οποιουδήποτε σνακ. Ένα πακέτο ποπ-κορν μπορεί να έχει έως και 1.000 θερμίδες και καλό θα είναι να το αποφύγεις. Φάε το γεύμα σου ή ένα μεγάλο σνακ πριν την προβολή, πάρε νερό για υδάτωση και καλή απόλαυση!

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Πιείτε αυτό το μείγμα πριν πάτε για ύπνο και θα «αφαιρέσετε» όσα έχετε φάει κατά τη διάρκεια της ημέρας!

Έχεις κατακράτηση υγρών; Με αυτή την διατροφή θα την καταπολεμήσετε….

Το ρόφημα που σου δίνει την λύση! Πιες το και ξεφούσκωσε στο λεπτό….

loading...