Δυστυχώς οι διακοπές μας τελείωσαν και ήδη επιστρέψαμε στη… βάση μας. Πέραν από όμορφες αναμνήσεις και αξέχαστες στιγμές, το αγαπημένο μας καλοκαίρι μας άφησε ως αναμνηστικό και αρκετά παραπανίσια κιλά. Βλέπετε όλες μας το παρακάναμε με το φαγητό και τα γλυκά και καταφέραμε μέσα σε λίγες ημέρες να κερδίσουμε βάρος.

Μην αγχώνεσαι όμως! Μπορείς με σωστή διατροφή και φυσικά άσκηση να «ξαναμπείς» στο στενό τζιν σου. Σήμερα το μενού έχει πόδια. Βρήκαμε για εσένα δύο πανεύκολες ασκήσεις που μπορείς να ακολουθήσεις στο σπίτι σου. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα στρωματάκι και μια μπάλα γυμναστικής.

 

1η άσκηση


Α. Ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια σου τεντωμένα στο πλάι και τα πέλματά σου να ακουμπούν καλά πάνω στην μπάλα. Σήκωσε τους γοφούς σου και την πλάτη σου μέχρι να ξεκολλήσει το κάτω μέρος της μέσης σου. Προσοχή, το σώμα σου θα πρέπει να είναι καλά τεντωμένο.

Β. Λύγισε τα γόνατά σου και φέρε με τα πόδια σου την μπάλα κοντά στο σώμα σου. Μείνε ψηλά για μερικά δευτερόλεπτα και έπειτα επανέλαβε. Κατά την εκτέλεση της άσκησης μην ξεχνάς να σφίγγεις την κοιλιά και τους γλουτούς σου. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων!

2η άσκηση

2 01636
Α. Ξάπλωσε πάλι ανάσκελα, λύγισε τα γόνατά σου και «πιάσε» με τους αστραγάλους σου την μπάλα, σηκώνοντάς την ψηλά σε ορθή γωνία με το σώμα σου. Τα πέλματά σου θα πρέπει να είναι flex.

B. Κατέβασε ελάχιστα τα πόδια σου και ξεκίνα να κάνεις περιστροφές με την μπάλα προς την δεξιά μεριά, χαμηλώνοντας το δεξί σου πόδι και έχοντας το αριστερό ψηλά και ευθεία. Μείνε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη θέση και έπειτα γύρισε προς την αριστερή πλευρά, κατεβάζοντας το αριστερό πόδι και ανεβάζοντας ευθεία και ψηλά το δεξί. Αν θες να κάνεις ακόμη πιο δύσκολη την άσκηση και να γυμνάσεις ακόμη καλύτερα την κοιλιά σου, κατέβασε τα πόδια σου σε γωνία 45 μοιρών. Κάνε 3 σετ των 20 επαναλήψεων (10 για κάθε πόδι).

Καλή σου επιτυχία!

(photos via Prevention.com)

queen.gr

loading...