Είναι το στήθος σας σε πτώση; Η άσκηση βοηθά στη διατήρηση καλής στάσης του σώματος, έτσι ώστε να στέκεστε σωστά και να μην καμπουριάζετε. Κάντε αυτές τις δύο ασκήσεις:

Δείτε ακόμη: Οι top ασκήσεις για να αποκτήσεις γραμμωμένα χέρια χωρίς λίπος!
1 Ασκήσεις για τους θωρακικούς

Διατηρούν την τονικότητα των θωρακικών μυών πάνω στους οποίους προσφύεται το στήθος. Κάντε κάμψεις ή πιέσεις πάγκου. Επίσης οι εκτάσεις τροχαλίας σε επικλινή πάγκο θα σας βοηθήσουν.

Δείτε ακόμη: Μάθε πώς να κάνεις σωστά squat για σφιχτούς γλουτούς.

2 Ασκήσεις για την πλάτη

Όταν καμπουριάζετε το σώμα σας πέφτει μπροστά και κάνει το στήθος να δείχνει λιγότερα στητό, προκαλώντας προβλήματα στη μέση και την αυχενική μοίρα. Δυναμώνοντας την πλάτη και διορθώνοντας την στάση του σώματός σας θα σηκώσετε το στήθος σας ψηλά. Θα ανυψώσετε το στήθος σας, χαρίζοντας περισσότερη αυτοπεποίθηση στην εμφάνιση σας. Κάντε έλξεις με τροχαλία ή κωπηλατική με τροχαλία.

Δείτε ακόμη: Φεύγει η κυτταρίτιδα με γυμναστική; Με αυτό το πρόγραμμα θα την ξεφορτωθείς!

Το μυστικό
Προσοχή στις δίαιτες γιο γιο και τα κιλά που ανεβοκατεβαίνουν. Είναι οι υπαίτιοι για το χαλαρό στήθος. Κάθε φορά που χάνετε βάρος, οι ιστοί του μαστού γίνονται πιο χαλαροί.

omorfamystika.gr

loading...