Από το περιοδικό YOU και τον Γιώργο Μπέζα.

Η παρουσιάστρια έχει ήδη χάσει σχεδόν όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης και πλέον ακολουθεί ένα πρόγραμμα διατροφής που τη βοηθά να έχει ενέργεια αλλά και να συντηρεί το βάρος της. Πρωί: 2 ασπράδια και 1 κρόκος (βραστά ή ομελέτα) σε αντικολλητικό τηγάνι. 2 φρυγανιές ή ακόμα καλύτερα 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
Σνακ: 1 γιαούρτι με 2 φρούτα εποχής
Μεσημέρι: 1 φιλέτο κοτόπουλο 250 γρ. με σαλάτα μαρούλι, 2 κ.γ. ελαιόλαδο και 1/2 φλιτζ. τσαγ. ρύζι
Απογευματινό: 1 φρούτο (προαιρετικά 2 κ.σ. cottage cheese)
Βράδυ: Τόνος σε νερό με ανάμεικτη σαλάτα (μαρούλι, αγγούρι, ντομάτα) με 3 κ.σ. ελαιόλαδο και 1/2 φλιτζ. τσαγ. ρύζι ή 200 γρ. μακαρόνια

AGG_LIG_020-2_COVER

7 extra tips για αδυνάτισμα
* Το ίδιο μενού μπορείς να ακολουθήσεις για 1 εβδομάδα αρκεί να αλλάζεις τα φρούτα, την πηγή των υδατανθράκων, του ασβεστίου και των πρωτεϊνών.
* Οπωσδήποτε στο σύνολο της μέρας να πίνεις πολύ νερό. Η Ελένη καταναλώνει τουλάχιστον 10 ποτήρια μέσα στο 24ωρο.
* Επίλεξε τρόφιμα ολικής άλεσης, βιολογικές τροφές και παρθένο ελαιόλαδο.
* Μην παραλείπεις κανένα από τα 4 γεύματα της μέρας.
* Απόφυγε για 2 μήνες τουλάχιστον το σοτάρισμα στα φαγητά.
* Σέρβιρε τις μερίδες σου σε μικρότερο πιάτο.
* Μην το παρακάνεις με τον καφέ και το τσάι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ YOU ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ!!!

loading...