Από το περιοδικό YOU και τον Γιώργο Μπέζα.

Με κορμί που κόβει την ανάσα η αγαπημένη γυμνάστρια αποκαλύπτει στο YOU τη μυστική της δίαιτα με την οποία μπορείς να χάσεις μέχρι και 2 κιλά σε μία εβδομάδα. Η ίδια την εφαρμόζει πάντα μετά τις διακοπές, που οι καλοκαιρινές γαστριμαργικές ατασθαλίες μάς προσθέτουν επιπλέον βάρος, ενώ συνδυάζοντάς την με εντατική γυμναστική καταφέρνει να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα…

_MG_6333

1η μέρα
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με 1/2 φλιτζ. τσαγ. μούσλι
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: 120 γρ. ψάρι ψητό ή βραστό, 1 μικρή πατάτα ψητή, 1 σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 1 φρούτο ή 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα
Βραδινό: 1 σάντουιτς με 30 γρ. τυρί άπαχο και ντομάτα, 1 μικρή πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

2η ημέρα 
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, 1 μικρή φέτα ψωμί με 1 κ.σ. μέλι
Δεκατιανό: 1 φρούτο
Μεσημεριανό: 1,5 φλιτζ. τσαγ. σπανακόρυζο ή ριζότο με μανιτάρια και λαχανικά, 1 φέτα ψωμί, 30 γρ. τυρί φέτα ή 60 γρ. άπαχο τυρί
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς
Βραδινό: 120 γρ. ψητό ψαρονέφρι, 1 πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

3η ημέρα 
Πρωινό: 1 ποτήρι φρέσκος χυμός πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 30 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά
Δεκατιανό: 1 ποτήρι φρέσκος χυμός
Μεσημεριανό: 120 γρ. ψητό φιλέτο κοτόπουλο ή γαλοπούλας, 1 μερίδα σαλάτα με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μικρή πατάτα βραστή ή ψητή ή 1/2 φλιτζάνι τσαγ. ρύζι, 1 φέτα ψωμί (30 γρ.)
Απογευματινό: 1 φρούτο ή 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά
Βραδινό: 1 τοστ με λευκό ή μαύρο ψωμί, χωρίς βούτυρο με 1 φέτα τυρί άπαχο και 1 φέτα γαλοπούλα βραστή, 1 μικρή πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ YOU ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ!!!

cover-you-122

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ