Ξεκινώντας την μέρα σας με ένα καλό και πλούσιο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υδατάνθρακες πρωινό μπορείτε να ξεκλειδώσετε τον μεταβολισμό σας, οδηγώντας σε περισσότερες καύσεις και πετυχαίνοντας το επιθυμητό αδυνάτισμα.

Σύμφωνα λοιπόν και με τον Αμερικανό παθολόγο Μάρκ Χάιμαν στο βιβλίο του «Ultrametabolism», σημασία δεν έχει να κάνετε απλά δίαιτα, αλλά να έχετε κάποια στρατηγική. Δεν πρέπει να στοχεύετε στο πόσο τρώτε, αλλά στο τι! Επιλέξτε λοιπόν ένα πρωινό που θα ενεργοποιήσει τον οργανισμό σας και όχι κάποιο που θα σας χορτάσει ή θα σας δώσει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας. Βέβαια σημαντικό είναι να συνδυάσετε την σωστή διατροφή με γυμναστική, γι’ αυτό επιλέξτε τροφές όπως μερικές από τις παρακάτω που θα σας δώσουν όρεξη για να το πετύχετε.

1. Αβγά

Πρόκειται για μια τροφή που σύμφωνα με έρευνες, αν καταναλωθεί στο πρωινό βοηθάει στην κατανάλωση λιγότερων θερμίδων κατά την διάρκεια όλης της ημέρας, αλλά και στο να χάσετε επιπλέον λίπος.

2. Αβοκάντο

Μπορεί το αβοκάντο να έχει ιδιαίτερη γεύση και να μην αρέσει σε μερικούς, ωστόσο αν το εντάξετε στο πρωινό σας έχετε πολλά να κερδίσετε. Περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία το καθιστούν ιδανικό για όσους γυμνάζονται το πρωί. Επίσης, περιέχει είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνη γεγονός που οδηγεί στην εξασφάλιση ενέργειας.

3. Γκρέιπφρουτ

Το εσπεριδοειδές αυτό είναι πλούσιο σε νερό και διαλυτές φυτικές ίνες, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθάει στις κρίσεις πείνας. Αν αναμειχθεί με ζεστό νερό μπορεί να δημιουργήσει ένα ρόφημα που βοηθάει στον καθαρισμό του σώματος, αλλά και στην ενεργοποίηση του λεμφικού σας συστήματος.

4. Βρώμη ή αλλιώς κουάκερ

Πρόκειται για ένα δημητριακό που αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσετε την ημέρα σας. Για να γίνει πιο νόστιμο μπορείτε αφού το βράσετε, να προσθέσετε σταφίδες, γκότζι μπέρι και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

5. Πράσινο τσάι

Ως γνωστόν το συγκεκριμένο ρόφημα περιέχει κατεχίνες οι οποίες βοηθούν στην επιτάχυνση των καύσεων. Μπορείτε αν θέλετε να το καταναλώσετε σκέτο ή να προσθέσετε σκόνη πράσινου τσαγιού σε σέικ πρωτεΐνης, γιαούρτι ή χυλό βρώμης.

6. Πρωτεϊνούχα σέικ

Τέλος, τα λεγόμενα πρωτεϊνούχα σέικ που είναι και λίγο παρεξηγημένα, αφού πλανιέται η φήμη ότι παχαίνουν, μπορούν να δώσουν μεγάλη ώθηση στον μεταβολισμό σας. Πάρτε λοιπόν το προϊόν σκόνης που σας αρέσει και χτυπήστε το στο μπλέντερ με λίγο γάλα προκειμένου να πάρετε ένα ομοιόμορφο και λαχταριστό σέικ. Αν δεν έχετε χρόνο να το ετοιμάσετε, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με μια χούφτα αμύγδαλα και ένα μήλο. Όπως θα δείτε, ο συνδυασμός της πηκτίνης του μήλου με την πρωτεΐνη του ξηρού καρπού θα σας κρατήσει χορτάτους, ενώ παράλληλα θα ενεργοποιήσει τις καύσεις του οργανισμού σας.

beautetinkyriaki.gr

loading...