Γυμνάζεσαι εντατικά και έχεις μπει για τα καλά σε ρυθμό. Ευτυχώς βλέπεις αποτελέσματα πάνω σου κι έτσι παίρνεις θάρρος και συνεχίζεις την προσπάθεια. Τελευταίος σου στόχος; Μα φυσικά να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Καθημερινά κάνεις κάθε λογής ασκήσεις κοιλιακών (απλούς, πλάγιους, σανίδα) αλλά δυστυχώς το λίπος επιμένει. Αν θες –επιτέλους- να δεις τους κάτω κοιλιακούς σου να κάνουν πανηγυρική εμφάνιση, τότε βάλε στο καθημερινό σου workout την παρακάτω άσκηση:

Ξάπλωσε στο στρώμα γυμναστικής ανάσκελα και τοποθέτησε τα χέρια σου παράλληλα με τον κορμό σου. Πάρε βαθιά αναπνοή και ανύψωσε τη λεκάνη σου όσο ψηλότερα μπορείς, φροντίζοντας όμως η πλάτη σου να είναι σε επαφή με το έδαφος. Μείνε για πέντε δευτερόλεπτα ψηλά, σφίγγοντας πολύ καλά τους κοιλιακούς σου. Επέστρεψε προσεκτικά στην αρχική σου θέση και πάρε πάλι βαθιά ανάσα για την επόμενη επανάληψη. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

Καλή επιτυχία!

queen.gr

 

loading...