Μάθε πώς μπορείς να «πολεμήσεις» την ημικρανία, προτού καν εμφανιστεί.
Κόψε σταδιακά το κάπνισμα.

1 Άρχισε γυμναστική. Μην γυμνάζεσαι όμως με μεγάλη ένταση.
2 Δώσε ιδιαίτερη σημασία στη σωστή στάση του σώματος την ώρα που κάθεσαι ή κινείσαι. Αν εργάζεσαι πολλές ώρες σε υπολογιστή, συμβουλεύσου ειδικό για να πετύχεις την απαιτούμενη εργονομία.
3 Περιόρισε καφέ και τσάι, απόφυγε τηγανιτά, πολλά λιπαρά, προκατασκευασμένα γεύματα, έτοιμες τροφές τύπου fast-food, αλλά και σοκολάτες, τυριά, αλκοολούχα ποτά, ξηρούς καρπούς και εσπεριδοειδή, τουλάχιστον για το διάστημα που έχεις κρίσεις ημικρανίας.
4 Να τρως μικρά και συχνά γεύματα. Μην κάνεις το λάθος της πολύωρης αφαγίας ή κάποια εξαντλητική δίαιτα.
5 Απόφυγε τη συνεχή έκθεση στον ήλιο και επίσης το πολύ δυνατό φως, τους δυνατούς ήχους και τις έντονες οσμές.
6 Με το πρώτο σύμπτωμα ημικρανίας, βρέξε το πρόσωπό σου με κρύο νερό και στη συνέχεια ξάπλωσε σε ένα ήσυχο σκοτεινό δωμάτιο. Η διακοπή κάθε δραστηριότητας και οι πολλές ώρες χαλάρωσης, ξεκούρασης και ύπνου αποτελούν το καλύτερο «φάρμακο» για να ξεπεραστεί η κρίση.
7 Ο τρόπος αναπνοής μπορεί να μειώσει τους πόνους. Όταν αντιμετωπίζεις πόνο, να αναπνέεις αργά και ομαλά, με βαθιά εισπνοή και αργή εκπνοή, επικεντρώνοντας νοερά στην κοιλιά. Για προληπτικούς λόγους, μπορείς να κάνεις αυτή την απλή άσκηση 3-4 φορές ημερησίως, ανεξάρτητα από το αν έχεις πόνους ή όχι.
8 Χρησιμοποίησε παυσίπονα μόνο όταν είναι αναγκαία, όχι πολύ συχνά και πάντα με μέτρο, διότι η κατάχρησή τους μπορεί να οδηγήσει σε υποτροπιάζουσα ημικρανία. Τα ειδικά φάρμακα έχουν καλύτερο αποτέλεσμα αν τα πάρεις με τις πρώτες ενδείξεις πόνου.
9 Σε κάποιες περιπτώσεις, ανακούφιση μπορούν να προσφέρουν το μασάζ με αιθέρια έλαια, η βοτανοθεραπεία και οι διάφορες τεχνικές χαλάρωσης.
10 Μην ξεχνάς ποτέ: Οι ημικρανίες σήμερα μπορούν να μειωθούν ή και να θεραπευτούν, με ειδική αγωγή. Η λύση λοιπόν στο πρόβλημά σου δεν βρίσκεται στην αυτενέργεια αλλά στις συμβουλές του ιατρού.

Προσοχή στα παυσίπονα! Ένα παυσίπονο μπορεί να μην βλάπτει, όμως η υπερκατανάλωσή του μπορεί να εντείνει αντί να βελτιώσει το πρόβλημα. Αν παίρνεις πολλά παυσίπονα και για πολύ καιρό, ο οργανισμός τα συνηθίζει και, από ένα σημείο και έπειτα, δεν είναι πια αποτελεσματικά. Έτσι, αυξάνεις συνεχώς τη συχνότητα λήψης ή τη δόση, παίρνεις βαρύτερα ή κάνεις συνδυασμούς αναλγητικών χαπιών και τελικά παγιδεύεσαι στο «σύνδρομο των επαναλαμβανόμενων κεφαλαλγιών», εξαιτίας -πλέον- της λήψης τους!

womanonly.gr

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ