Κάποια χάνει κιλά επειδή ‘κόβει’ την ζάχαρη, κάποια άλλη επειδή ‘κόβει’ το βραδινό ή τα ζυμαρικά. Κάτι που λειτουργεί σε μια γυναίκα, όμως, μπορεί να μην λειτουργεί σε κάποια άλλη. Για αυτό αν σου πει η κολλητή σου ότι έχασε αμέσως κιλά επειδή έκοψε τους υδατάνθρακες, δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις κι εσύ το ίδιο.

Ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις κιλά και να τα διατηρήσεις είναι να βρεις τι λειτουργεί σε σένα και ο πιο εύκολος τρόπος για να το ανακαλύψεις είναι να δοκιμάσεις 15 διαφορετικές συμβουλές. Δοκίμασε 3-4 ανά εβδομάδα και χάσε 5 κιλά εύκολα:

1.Περπάτημα: Κάνε μικρά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και βρες χρόνο για να περπατάς κάθε φορά μόλις 2 λεπτά. Έτσι στο τέλος της ημέρας θα έχεις περπατήσει αρκετά.

2.Πρωινό: Μην παραλείπεις το πρωινό αν δεν θέλεις να πεινάς όλη μέρα. Επέλεξε ένα γεύμα με πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και καλούς υδατάνθρακες.

3.Σεξ: Είναι κι αυτό μια μορφή γυμναστικής ειδικά αν διαρκεί τουλάχιστον μισή ώρα. Μια γυναίκα 68 κιλών μπορεί να κάψει έως και 60 θερμίδες στο κρεβάτι!

4.Νερό: Το νερό μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό σου ενώ είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του οργανισμού σου.

5.Γυμναστήριο: Ξεκίνα να πηγαίνεις γυμναστήριο. Μην το σκέφτεσαι απλά. Ακόμα και μισή-μία ώρα για 2-3 φορές την εβδομάδα μπορούν να είναι θαυματουργή για την σιλουέτα σου.

6.Ξηροί καρποί: Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτα και επιλέγουν φιστίκια Αιγίνης για το σνακ τους, χάνουν τελικά περισσότερα κιλά.

7.Να είσαι δημιουργική: Εάν καταφέρεις να είσαι καθημερινά δημιουργική και να κάνεις τα πράγματα που σου αρέσουν, θα έχεις περισσότερη αυτοπεποίθηση και περισσότερη διάθεση για να μείνεις πιστή στη δίαιτά σου.

8.Προσοχή στο άρωμα: Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι κρέμες και τα καλλυντικά που έχουν άρωμα κάποιου φαγητού (βανίλια, μπισκότο κ.ο.κ.) μας υπενθυμίζουν ότι θέλουμε να φάμε!

9.Προσοχή στα σνακ: Οι γαλλίδες, λένε, καταφέρνουν να παραμένουν αδύνατες επειδή δεν συνηθίζουν να τρώνε ενδιάμεσα από τα κύρια γεύματά τους. Λέτε να λειτουργήσει και σε εμάς;

10.Γίνε περισσότερο δραστήρια: Κάθε φορά που έχεις ελεύθερο χρόνο, προτίμησε να κάνεις κάποιο σπορ. Για παράδειγμα, αν βγεις με τις φίλες σου μην πάτε για καφέ αλλά πηγαίνετε για bowling ή για τρέξιμο.

11.Γιαούρτι: Το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών είναι μία από τις θρεπτικές τροφές που σε βοηθούν να διατηρήσεις το βάρος σου αλλά και την δίαιτά σου.

12.Αλμυρά: Βγάλε από την διατροφή σου έτοιμα, συσκευασμένα προϊόντα που περιέχουν πολύ αλάτι.

13.Γυμναστική: Ξέχνα το αυτοκίνητο και το ασανσέρ. Ακόμα κι αν δεν πας γυμναστήριο, προσπάθησε να περπατάς και να γυμνάζεσαι καθημερινά.

14.Ανηφόρα: Όταν περπατάς στο δρόμο κάνεις γυμναστική, όταν ανεβαίνεις μια ανηφόρα καις θερμίδες και σμιλεύεις τους γλουτούς σου!

15.Λαχανικά: Φρόντισε ώστε σε κάθε γεύμα σου να προσθέτεις λαχανικά. Τα 2/3 του πιάτου σου πρέπει να καταλαμβάνεται από τη σαλάτα, αν θέλεις να χάσεις κιλά.

joytv.gr

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ