Αν τα οικονομικά σας δεν είναι στα καλύτερά τους και θέλετε να ασκηθείτε, μπορείτε και στο σπίτι.  Ένα ζευγάρι αλτήρες είναι  ό,τι χρειάζεστε και ένα μονόζυγο για την πόρτα. Το πρόγραμμα λοιπόν έχει ως εξής:
Προθέρμανση
Λόγω έλλειψης διαδρόμων γυμναστικής για να μπορέσετε να τρέξετε για ζέσταμα θα πρέπει να κάνετε όλη τη δουλειά με ενεργητικές διατάσεις για όλο το σώμα ή αλλιώς ζέσταμα με πολύ ελαφριά κιλά ώστε να πάει όσο το δυνατόν περισσότερο αίμα στους μυς και οι τένοντες να ετοιμαστούν για το φορτίο.

Κυρίως πρόγραμμα
Κάμψεις: 3 x 15
Προβολές: 3 x 15
Βυθίσεις τρικεφάλων: 3 x 15
Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες: 3 x 15
Καθίσματα: 3 x 15
Έλξεις: 3 x 15
Κοιλιακοί: 3 x 30
Ραχιαίοι: 3 x 20

Αποθεραπεία

5 λεπτά διατάσεις.

Το πρόγραμμα μπορεί να γίνεται κάθε 2η μέρα, να αφήνετε μία κενή μέρα στα ενδιάμεσα. Στους δικέφαλους, μπορείτε να κάνετε τη μια από όρθια θέση και την άλλη καθιστή, όπως και επίσης κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης. Κι αν θέλετε να προσθέσετε ασκήσεις στα πόδια μπορείτε να προσθέσετε και άλματα.

Το μυστικό
Μπορείτε να δείτε στο youtube τις τεχνικές των ασκήσεων και το πως εκτελούνται για να τις κάνετε σωστά και να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς.

omorfamystika.gr

loading...