Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα στα μπράτσα…τη χαλάρωση, από κάποια ηλικία και μετά. Τι πρέπει όμως, να κάνουν για να την αποφύγουν; Ο personal trainer μας λέει ότι η γυμναστική δεν είναι ο μόνος τρόπος να αλλάξεις το σώμα σου!

Μάλλον θα σε εκπλήξει, αλλά το πρόγραμμα γυμναστικής σου μπορεί να μην είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για αυτό το μέρος του σώματος.Η χαλάρωση στο εσωτερικό των μπράτσων μπορεί να είναι ένδειξη χαμηλών επιπέδων τεστοστερόνης.

Δείτε ακόμη: Ξεχάστε τους κοιλιακούς! Με αυτήν την άσκηση 1 λεπτού θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σαν πέτρα!

Η τεστοστερόνη, μία από τις βασικές ορμόνες για άντρες και γυναίκες, συνήθως παραβλέπεται στις γυναίκες αφού είναι συνυφασμένη με το αρσενικό φύλο. Οι γυναίκες έχουν εκ γενετής χαμηλότερα επίπεδα αυτής της ορμόνης από τους άντρες, αλλά πολλές γυναίκες μπορεί να έχουν ακόμα χαμηλότερα επίπεδα λόγω άγχους ή άλλων παραγόντων όπως ανεπαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης, βαράκια λιγότερων κιλών από πρέπει στη γυμναστική ή ακόμα και άσκηση χαμηλής έντασης, λίγος ύπνος, τα αντισυλληπτικά χάπια κλπ. Αν θες να βελτιώσεις αυτήν την περιοχή, μείωσε καταρχήν τα επίπεδα στρες και αντιμετώπισε αυτά που κανείς λάθος στο γυμναστήριο.

“Θα πρέπει να κατανοήσεις καταρχήν ότι το λίπος δεν μπορεί να εξαφανιστεί ή να μειωθεί τοπικά από περιοχές που βλέπουμε ότι έχουμε μεγαλύτερη συσσώρευση από κάποιες άλλες. Κάτι τέτοιο δεν καθίσταται δυνατό καθώς το λίπος μειώνεται συνολικά από τις λιποαποθήκες του σώματός μας και μετράται ποσοστιαία. Είναι λογικό κάποιες περιοχές να έχουν μεγαλύτερη λιπώδη μάζα από κάποιες άλλες και ο λόγοι είναι δύο”, εξηγεί ο Θέμης Μίχος, personal trainer.

1) Το γυναίκειο σώμα σε σχέση με το αντρικό αποθηκεύει σε διαφορετικά σημεία λιπώδη ιστό, όμως παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο και το DNA του κάθε άνθρωπου ξεχωριστά.

2) Όταν το σώμα μας δεν παράγει έργο, μοιραία η πρόσληψη θερμίδων θα είναι αρκετά μεγαλύτερη απ’ ό,τι η κατανάλωση αυτών μέσω καύσεων. Επιπλέον, ένας μυς που δεν παράγει έργο μοιραία ατονεί και είναι λογικό να τον περιβάλει μεγαλύτερη λιπώδη μάζα απ’ ότι εάν γυμναζόταν.

Η άποψη του Personal Trainer

“Προσπάθησε να αποβάλεις το στρες που σε διακατέχει ώστε τα επίπεδα της ορμόνης του άγχους να επανέλθουν στα φυσιολογικά τους επίπεδα. Δούλεψε όλες τις μυϊκές ομάδες στο γυμναστήριο ώστε να δίνεις ερέθισμα και μυϊκό τόνο όσες περισσότερες φορές μπορείς.

Δείτε ακόμη: Η τοπ άσκηση για σφιχτούς γλουτούς: Kάν’την τώρα!

loading...