Μου αρέσει πολύ να γυμνάζομαι με fit ball! Αυτή η μπάλα είναι ένα εργαλείο ενδυνάμωσης, αύξησης της ευλυγισίας, βελτίωσης της ισορροπίας και του συντονισμού. Δείτε πώς μπορείτε να ωφεληθείτε από την άσκηση πάνω σε μπάλα και με ποια κριτήρια να την επιλέξετε.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματά της

Κάνει για όλους! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια ποικιλία ασκήσεων, κατάλληλων για όλα τα επίπεδα εκγύμνασης, τόσο από τους αγύμναστους και υπέρβαρους όσο κι από εκείνους που γυμνάζονται συστηματικά.

Επιτρέπει την εκγύμναση όλων των μυϊκών ομάδων ενώ ταυτόχρονα γυμνάζει συνεχώς του μυς που συμβάλλουν στη σωστή στάση του σώματος. Έτσι, μπορείτε να επικεντρωθείτε στην ενδυνάμωση και γράμμωση συγκεκριμένων περιοχών του σώματος και να αποκτήσετε ένα πιο αδύνατο και πιο νεανικό σώμα.

Βελτιώνει τη στάση του σώματός σας και ενδυναμώνει τους κοιλιακούς σας μυς και τους ραχιαίους. Ασκώντας συνεχώς τους εγκάρσιους κοιλιακούς που στηρίζουν την σπονδυλική στήλη, αυξάνεται η συνολική δύναμη του κορμού.

fit

Αυξάνει την ευλυγισία. Όσοι ορισμένοι μύες διατείνονται κατά τη διάρκεια μιας άσκησης, ορισμένοι άλλοι συμβάλλουν στη σταθεροποίηση και της ισορροπία σας πάνω στην μπάλα.

Σας προσφέρει στήριξη και σας επιτρέπει να εκτελείτε ασκήσεις που δεν μπορούσατε να εκτελέσετε στο παρελθόν λόγω ενοχλήσεων ή αδυναμίας. Έτσι ενεργοποιεί τους μυς που δε χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια των καθημερινών δραστηριοτήτων μας.

Πώς να επιλέξετε τη σωστή μπάλα

Όταν κάθεστε πάνω στην μπάλα τα γόνατά σας πρέπει να βρίσκονται στο ίδιο ύψος με τους γοφούς σας ή λίγο χαμηλότερα και να σχηματίζουν ορθή γωνία. Τα πέλματα των ποδιών σας να πατάτε στο πάτωμα.
Αν είστε υπέρβαροι, αγύμναστοι ή μετά τα 40 επιλέξτε μία μεγάλη μπάλα, η οποία όμως δε θα είναι εντελώς φουσκωμένη.
Αν το ύψος σας είναι μέχρι 1.57 μ. Η διάμετρος της μπάλας πρέπει να είναι 45 εκατοστά.
Αν το ύψος σας είναι 1.60 -1.73 μ. Η διάμετρος της μπάλας πρέπει να είναι 55 εκατοστά.
Αν το ύψος σας είναι 1.75 – 1.90 μ. Η διάμετρος της μπάλας πρέπει να είναι 65 εκατοστά.
Αν το ύψος σας είναι 1.93 – 2.06 μ. Η διάμετρος της μπάλας πρέπει να είναι 75 εκατοστά.
Να θυμάστε πως απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια για να ισορροπήσετε σε μία μικρότερη και πλήρως φουσκωμένη μπάλα από ότι σε μια μεγαλύτερη και πιο ευπίεστη.
Μια εύκολη άσκηση για προθέρμανση

Είναι πολύ διασκεδαστική και θα σας κάνει να γελάσετε! Όταν εκτελείται ελεγχόμενα, συμβάλλει στην αύξηση της κινητικότητας των μεσοσπονδύλιων δίσκων και βελτιώνει τον συγχρονισμό σας.

Καθίστε πάνω στην μπάλα με την πλάτη σας ίσια. Βάλτε τα χέρια στο πλάι και αναπηδήστε πάνω στην μπάλα. Κάντε 8 – 10 φορές από 2 σετ. Είναι καλή άσκηση για προθέρμανση.

Το μυστικό!
Για να δείτε αποτέλεσμα μην αφήνετε ποτέ τον κορμό σας να χαλαρώνει ή να καμπουριάζει πάνω στην μπάλα.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Το πρόγραμμα γυμναστικής για να χάσετε 25 πόντους σε 3 εβδομάδες!

5 ασκήσεις για να εξαφανίσετε την κυτταρίτιδα χωρίς να βγείτε από το σπίτι

Hot yoga: Το καυτό trend της γυμναστικής για να κάψετε έως και 1000 θερμίδες!

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Πένθος για την ηθοποιό Χριστίνα Αλεξανιάν

Σάκης Τανιμανίδης: Η πρώτη φωτογραφία με την σύντροφό του, από τις διακοπές τους!

Δεν κρύβονται πια! Η Μαίρη Συνατσάκη παραδέχεται τον έρωτας της στο Instagram – Δείτε την τρυφερή φωτογραφία με τον σύντροφό της!

loading...