Η συσσώρευση λίπους στους γλουτούς είναι συχνό φαινόμενο για τις περισσότερες γυναίκες. Τα λεγόμενα «ψωμάκια», ταλαιπωρούν το μεγαλύτερο ποσοστό μεσογειακών γυναικών. Όλο το πάχος «κάθεται» εκεί, εκεί ακριβώς που δε θέλουμε. Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να βελτιώσουμε την κατάσταση; Η λύση είναι η εξής: Υγιεινή διατροφή και άσκηση.
Λίγο πολύ γνωρίζετε ότι θα πρέπει να προτιμάτε λαχανικά, φρούτα, καθαρή πρωτεΐνη και νερό για να αδυνατίσετε. Αποφύγετε τα πολλά λιπαρά και τα τηγανιτά. Ποιες όμως ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εικόνα του σώματός σας;

Ακολουθήστε αυτές τις ασκήσεις και δείτε το σώμα σας να αλλάζει προς το καλύτερο. Λάβετε θέσεις και φύγαμε:

Ημικαθίσματα πλιέ
Σε όρθια στάση, ανοίξτε τα πόδια με τα πέλματα να κοιτούν προς τα έξω. Κάντε ημικάθισμα και φτάστε όσο πιο χαμηλά μπορείτε. Προσοχή: Να κρατάτε τη μέση σας ευθεία, μη σκύβετε, κρατάτε την κοιλιά σας καλά σφιγμένη και φυσικά έχετε πάντα στο μυαλό σας, τα γόνατά σας να μην περνάνε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Αν είστε προχωρημένες, όσο είστε σε ημικάθισμα ανασηκώστε εναλλάξ τις μύτες των ποδιών σας.

Προβολές και έπειτα κλοτσιές
Από την αρχική σας θέση κάνετε προβολή με το δεξί πόδι σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών. Προσοχή να μην περνάνε τα γόνατά σας τα δάχτυλα των ποδιών σας. Ολοκληρώνοντας την προβολή, στην άνοδό σας, τινάξτε το δεξί σας πόδι ψηλά, σα να θέλετε να κλωτσήσετε κάποιον. Προσοχή να διατηρείτε το αριστερό σας πόδι ίσιο. Επαναλάβετε και με το άλλο πόδι

Προβολές σούμο style
Σταθείτε όρθιε, έχοντας τα χέρια σας στη μέση. Ανασηκώστε προς τα πλάγια το δεξί πόδι κάνοντας κυκλική κίνηση. Έπειτα, έχοντας τα πόδια σας αρκετά ανοιχτά, κάνετε βαθύ ημικάθισμα. Τέλος, ανασηκώστε το δεξί πόδι κρατώντας το ίσιο και κλωτσήστε στον αέρα. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία με το άλλο πόδι.

Περπατήστε αλά πιγκουίνος
Μπορεί να σας φαίνεται αστείο, αλλά γυμνάζει άψογα. Κάνετε ημικάθισμα πλιέ με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τους μηρούς σας παράλληλους στο έδαφος. Αρχίστε να περπατάτε βάζοντας αρχικά το δεξί πόδι μπροστά και στη συνέχεια το άλλο. Επί της ουσίας σκεφτείτε σα να περπατάτε πλαγίως. Επαναλάβετε το ίδιο από την άλλη πλευρά

Εκτάσεις ισχίου
Τέλος, με τις εκτάσεις ισχίου θα χτυπήσετε ολοκληρωτικά το πρόβλημα του τοπικού πάχους. Σταθείτε σε όρθια στάση και σηκώστε το δεξί σας πόδι προς τα πίσω. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε με το άλλο. Καλό θα ήταν να μην ακουμπάτε κάπου ώστε να γυμνάζετε και κοιλιά, σφίγγοντάς την. Αν πάλι δε μπορείτε, ακουμπήστε με το αντίθετο χέρι σας σε ένα τοίχο για στήριξη. Προσοχή: Το πόδι σας να είναι καλά τεντωμένο και τα πέλματα πρέπει να είναι flex. Δώστε ένταση στην άσκηση για καλύτερα αποτελέσματα

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Χάσε γρήγορα πόντους από την περιφέρεια με αυτές τις ασκήσεις

Αποκτήστε γυμνασμένους κοιλιακούς και σφιχτούς μηρούς χωρίς να σηκωθείτε από την ξαπλώστρα

Φορέστε περήφανες το μαγιό σας: 4 ασκήσεις για στητό και σφριγηλό στήθος

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Πανικός! Λιποθύμησε στο πλατό η Γερμανού -Πάγωσαν οι συνεργάτες της

Αποκάλυψη: Με ποιον τα είχε η Σίσσυ Χρηστίδου πριν τον Μαραντίνη

Μείναμε άφωνοι! Η Νένα Χρονοπούλου ποζάρει με μαγιό, άβαφτη και χωρίς ρετούς!

loading...