Θέλεις να σφίξεις και να ανορθώσεις το στήθος σου, αποφεύγοντας την πλαστική; Βρήκαμε τις καλύτερες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χτίσεις ένα γεμάτο, σφριγηλό και ανορθωμένο στήθος που… αψηφά την βαρύτητα!

Η ηλικία, η αυξομείωση του βάρους καθώς και η μειωμένη εξάσκηση των μυών του στήθους μπορούν να τους κάνουν να ατροφήσουν, οδηγώντας σε χαλάρωση. Αν θέλεις ανόρθωση στήθους χωρίς να χρειαστεί να καταφύγεις σε πλαστικές, είναι πως  το στήθος αποτελείται από 3 διαφορετικές ομάδες μυών. Οι συγκεκριμένες ασκήσεις επικεντρώνονται στους μύες που βρίσκονται κάτω από το στήθος αλλά και στην ευθεία των θηλών σου, ώστε να τους δυναμώσουν και να τους συσφίξουν.

1. Γυναικεία Push-ups: Τα push-up είναι μια εξαιρετική άσκηση καθώς δυναμώνει όχι μόνο τους μύες του στήθους, αλλά και εκείνους της πλάτης και του στέρνου. Στη συγκεκριμένη άσκηση αντί να έχεις τα πόδια σου τεντωμένα, μπορείς να ξεκινήσεις κρατώντας τα λυγισμένα.

2. Bench press: Ξάπλωσε σε μια μπάλα γυμναστικής με τα γόνατα λυγισμένα ώστε να σχηματίζουν μια γωνία 90 μοιρών. Εναλλακτικά μπορείς να το κάνεις στο ν πάγκο γυμναστικής του γυμναστηρίου. Πάρε ένα ζευγάρι βαράκια με τα οποία νιώθεις άνετα. Άνοιξε τα χέρια σου στην ευθεία του στήθους με τις παλάμες να κοιτάνε προς τα έξω κα κρατώντας τα λυγισμένα. Αργά τέντωσέ προς τα πάνω, φέροντάς τα στην ευθεία των ματιών σου.

3. Ball slams: Πάρε μια μικρή και ελαφριά μπάλα (στο μέγεθος μπάλας του μπάσκετ). Σήκωσέ την πάνω από το κεφάλι σου κρατώντας τα πόδια σε έκτασή, και με όση δύναμη έχεις χτύπα την στον αέρα. Επανέλαβε για 20 ακόμη φορές.

st

4. Deeps: Βρες ένα σταθερό σημείο που να μπορείς να στηριχτείς. Κάθισε στην άκρη του, ακουμπώντας τα χέρια σου σταθερά στην επιφάνεια. Ανασήκωσε το σώμα σου στηριζόμενη στα χέρια σου και φέρε τα πόδια σου μπροστά, λυγισμένα στην αρχή και όσο εξοικειώνεσαι με την άσκηση μπορείς να τα τεντώσεις μπροστά. Ξεκίνα λυγίζοντας τους αγκώνες σου να χαμηλώνεις αργά το σώμα σου προς το πάτωμα, κρατώντας τους γοφούς σου κοντά στον πάγκο γυμναστικής, την καρέκλα ή οποιοδήποτε σημείο στήριξης χρησιμοποιείς, τη πλάτη τεντωμένη και το πρόσωπο. Κάνε 10-15 επαναλήψεις.

5. Μια άσκηση για παντού: Μια εξαιρετική και απλή άσκηση που μπορείς να κάνεις όπου κι αν βρεθείς, είναι η εξής: φέρε τα χέρια σου μπροστά στο ύψος του στήθους σου, έτσι ώστε να είναι λυγισμένα και οι παλάμες να εφάπτονται μεταξύ τους. Ξεκίνα κάνοντας πιέσεις μεταξύ τους και κάνε όσες περισσότερες μπορείς. Η συγκεκριμένη άσκηση είναι τέλεια γιατί μπορείς να την κάνεις στο σπίτι βλέποντας τηλεόραση, στο γραφείο, ακόμη και στο αμάξι περιμένοντας το φανάρι να γίνει πράσινο. Θα νιώσεις τη διαφορά αμέσως!

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Γυμνάσου χωρίς να βγεις από το σπίτι! 4 ασκήσεις και 20 λεπτά αρκούν

Γύμνασε τα πόδια σου καθιστή! 3 ασκήσεις για να μην σηκωθείς από τον καναπέ

Powerbocking: Βρέθηκε ο τρόπος να κάψεις 500 θερμίδες σε ένα τέταρτο!

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Είδηση βόμβα: Βρέθηκε φυτεία χασίς σε μαγαζί πασίγνωστου Έλληνα τραγουδιστή!

Πιο αδύνατη από ποτέ! Η Νάντια Χαλαμανδάρη έχασε όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης μέσα σε τρεις μήνες

Δύσκολες ώρες για πασίγνωστη Ελληνίδα παρουσιάστρια -Είναι καθηλωμένη στο κρεβάτι

loading...