Πιο σημείο του σώματός σου είναι περισσότερο »εκτεθειμένο» κατα τη διάρκεια όλου του χρόνου; Εκτός από το πρόσωπό σου, φυσικά, τα πόδια σου έχουν την τιμητική τους, αφού φαίνονται είτε φορέσεις φούστα, είτε σορτς είτε παντελόνι. Είσαι έτοιμη για fitness;
Ήρθε η ώρα να γυμνάσεις τα πόδια σου με 5 απλές ασκήσεις που θα τα κάνουν όχι μόνο πιο καλλίγραμμα αλλά και πιο αδύνατα. Το Youweekly.gr θα σε γυμνάσει σωστά.

Με αυτές τις 5 απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου, θα αποκτήσεις σέξι πόδια χωρίς ιδιαίτερη κούραση, θα γυμνάσεις το εσωτερικό και το εξωτερικό των μηρών και τους γλουτούς.

-Με τη βοήθεια ενός χαμηλού σκαμνιού, ακούμπησε το ένα πόδι πάνω στο σκαμνί και κάνε 8 καθίσματα. Επανέλαβε με το άλλο πόδι.

-Σε όρθια στάση και τα χέρια στη μέση, λυγίστε τα πόδια, κάνε ένα κάθισμα και αντί να επανέλθεις στην αρχική στάση κάνε ένα βήμα πίσω με το αριστερό πόδι. Κάνε 8 επαναλήψεις και επανέλαβε με το δεξί πόδι.

-Σε όρθια στάση και με τα χέρια στη μέση, βάλε το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Κάνε 16 μικρά καθίσματα.

-Ξάπλωσε σε ένα στρώμα με λυγισμένα πόδια. Σήκωσε τον κορμό σου, πιέζοντας τους μύες των γλουτών και προσπαθώντας να κρατήσεις σταθερό το υπόλοιπο σώμα. Κάνε 8 επαναλήψεις.

-Στην ίδια στάση και με σηκωμένο τον κορμό, γυμνάζεις το εσωτερικό των μηρών ανοιγοκλείνοντας τα πόδια. Κάνε 16 επαναλήψεις. Δες ακριβώς τι πρέπει να κάνεις στο βίντεο που ακολουθεί: 

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Δώρα της τελευταίας στιγμής: Ψώνισε για την μητέρα σου, την αδερφή σου, την κολλητή σου με λιγότερο από 25 ευρώ!

Έχεις κι εσύ μαύρα στίγματα; Αφαίρεσέ τα τώρα με μια μόνο κίνηση! Μάθε πως

Δίαιτα Express: Χάσε έως και 3 κιλά μέσα σε μία εβδομάδα!

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ