Είσαι έτοιμη για fitness; Ήρθε η ώρα να γυμνάσεις τα πόδια σου με 5 απλές ασκήσεις που θα τα κάνουν όχι μόνο πιο καλλίγραμμα αλλά και πιο αδύνατα.

Με αυτές τις 5 απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου, θα αποκτήσεις σέξι πόδια χωρίς ιδιαίτερη κούραση, θα γυμνάσεις το εσωτερικό και το εξωτερικό των μηρών και τους γλουτούς.

-Με τη βοήθεια ενός χαμηλού σκαμνιού, ακούμπησε το ένα πόδι πάνω στο σκαμνί και κάνε 8 καθίσματα. Επανέλαβε με το άλλο πόδι.

-Σε όρθια στάση και τα χέρια στη μέση, λυγίστε τα πόδια, κάνε ένα κάθισμα και αντί να επανέλθεις στην αρχική στάση κάνε ένα βήμα πίσω με το αριστερό πόδι. Κάνε 8 επαναλήψεις και επανέλαβε με το δεξί πόδι.

-Σε όρθια στάση και με τα χέρια στη μέση, βάλε το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Κάνε 16 μικρά καθίσματα.

-Ξάπλωσε σε ένα στρώμα με λυγισμένα πόδια. Σήκωσε τον κορμό σου, πιέζοντας τους μύες των γλουτών και προσπαθώντας να κρατήσεις σταθερό το υπόλοιπο σώμα. Κάνε 8 επαναλήψεις.

-Στην ίδια στάση και με σηκωμένο τον κορμό, γυμνάζεις το εσωτερικό των μηρών ανοιγοκλείνοντας τα πόδια. Κάνε 16 επαναλήψεις.

Δείτε ακόμη: Ναι γίνεται! Σφιχτοί γλουτοί με προπόνηση 18 λεπτών…

Δείτε ακόμη: Η ανάρπαστη άσκηση για κάψιμο λίπους και κοιλιακούς φέτες που έχει γίνει μόδα!

Δείτε ακόμη: Τέλειο πρόγραμμα γυμναστικής που θα μεταμορφώσει το σώμα σας!

loading...