Σου αρέσουν τα φορέματα με την πλάτη εξώ; Άσε που πλησιάζει και ο καιρός για να αρχίσουμε τα φοράμε πιο ανοιχτά ρούχα…Τα αέρινα φορέματα είναι στις πρώτες προτιμήσεις των γυναικών γαιτί μέσα σε αυτά νιώθουμε άνετες και σέξι.

Δείτε ακόμη: Ξεχάστε τους κοιλιακούς! Με αυτήν την άσκηση 1 λεπτού θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σαν πέτρα!

Επομένως ήρθε η ώρα να γυμνάσουμε και αυτό το σημείο του σώματός μας. Πάμε να δούμε τις ασκήσεις που θα μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε μια σούπερ καλογυμνασμένη πλάτη:

– Πάρτε δύο ελαφριά βαράκια και καθίστε σε μια καρέκλα. Με τα πόδια κλειστά και τα γόνατα σε 90 μοίρες γωνία, σκύψτε προς τα εμπρός με τα βαράκια να κρέμονται προς τα κάτω. Έπειτα, σηκώστε τα βαράκια φέρνοντάς τα προς το στήθος και ανοίγοντας τα χέρια μέχρι την οριζόντια θέση. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα και κατεβάστε αργά. Κάνετε 3 σετ των 12, προσέχοντας η μέση και η πλάτη σας να παραμένουν ίσιες κατά την εκτέλεση της άσκησης.
– Για την δεύτερη άσκηση θα χρειαστείτε ένα λάστιχο. Καθίστε, λοιπόν, σε μια καρέκλα και κρατήστε το λάστιχο με τα χέρια τεντωμένα στην πρόταση στο ύψος των ώμων. Χωρίς να λυγίσετε τους αγκώνες, ανοίξτε το λάστιχο μέχρι να έρθουν τα χέρια στην έκταση. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα και επαναλάβετε. Κάνετε 3 σετω των 12 επαναλήψεων.
– Ξάπλωσε ανάσκελα σε ένα χαλάκι. Τέντωσε τα πόδια σου ψηλά προς το ταβάνι (οι πατούσες flex), πιάσε ένα ελαφρύ βαράκι με τα χέρια σου και σήκωσέ τα όσο πιο ψηλά μπορείς προσπαθώντας να αγγίξεις με αυτό τα δάχτυλα των ποδιών σου. Σήκωσε το σώμα σου ψηλά και έπειτα κατέβασε αργά τα πόδια σου μαζί με τα χέρια σου, σε σημείο που δε θα ακουμπήσουν στο πάτωμα. Επέστρεψε στην αρχική σου θέση και επανέλαβε. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Δείτε ακόμη: Οι απόλυτες ασκήσεις για τέλειες καλοσχηματισμένες γάμπες…!

loading...