Οι εμπειρογνώμονες της παραγωγικότητας συχνά λένε στους πελάτες τους να αντιμετωπίσουν την πιο δύσκολη αποστολή της ημέρας πρώτη. Ο λόγος είναι ότι η αίσθηση της ολοκλήρωσης που δημιουργείται σου δίνει την ώθηση ώστε να ασχοληθείς και με τα λιγότερο σημαντικά καθήκοντα κατά τη διάρκεια της ημέρας- καθώς μειώνεται και η προσοχή σου.

Φυσικά, αυτή η πρακτική μπορεί να εφαρμοστεί και στο γυμναστήριο. Μπορείς να κάνεις το δυσκολότερο μέρος μίας άσκησης πρώτα (κάτι σαν ανάποδη πυραμίδα ή αντίστροφη μέτρηση), όταν βρίσκεσαι στην καλύτερη φυσική σου κατάσταση, λέει ο Albert Matheny, συνιδιοκτήτης του Soho Strength Lab στη Νέα Υόρκη. Από εκεί και πέρα αρχίζει η κατηφόρα: Καθώς ο αριθμός των επαναλήψεων αυξάνεται, η πνευματική ορμή που χτίζεις σου επιτρέπει να τελειώσεις την άσκηση δυνατή, ακόμα και όταν το σώμα σου αρχίσει να κουράζεται.

Ακολούθησε λοιπόν αυτή την «προπόνηση της αντίστροφης μέτρησης» του Matheny 2 με 3 μέρες τη βδομάδα χρησιμοποιώντας βαράκια των τριών με πέντε κιλών. Κάνε 5 επαναλήψεις για την καθεμία από τις ασκήσεις που ακολουθούν με τη σειρά, προχωρώντας από τη μία στην άλλη χωρίς διάλειμμα. Κάνε ένα μικρό μόνο διάλειμμα (30 με 60 δευτερόλεπτα) αν χρειαστεί και έπειτα επανάλαβε τον κύκλο των ασκήσεων, κάνοντας 4 επαναλήψεις για την κάθε κίνηση.

Συνέχισε μειώνοντας τις επαναλήψεις κάθε κύκλου μέχρι να φτάσεις στη μία.

shape.gr

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Τρελό κολπάκι! Έτσι μπορείς να σιδερώσεις τα ρούχα σου χωρίς σίδερο!

Τα μαλλιά που… φωσφορίζουν στο σκοτάδι! Η νεα τάση που κάνει το instagram να παραμιλάει! Θα το δοκίμαζες;

Κι όμως αν τρως έτσι τα αυγά σου σημαίνει πως είσαι ψυχρή και απόμακρη!

loading...