Η δίαιτα μόνο δεν μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και να αλλάξει το σώμα σου, αν θες να δεις αισθητή διαφορά στο κορμί σου πρέπει να συνδυάσεις άσκηση και διατροφή μαζί.

Για αυτό είμαστε εμείς εδώ, για να σου παρουσιάσουμε την καλύτερη άσκηση που ταιριάζει σε σένα και θα σε κάνει να χάσεις το περιττό βάρος!

girl running in the morning

Δες τις συγκρίσεις και αποφάσισε ποια άσκηση σου ταιριάζει!

10 λεπτά Σχοινάκι vs 10 λεπτά τρέξιμο;

Σίγουρα δεν ισχύει αυτό που λεγόταν παλιά πως 5 λεπτά αναπηδήσεων με σχοινάκι ισοδυναμεί με μισή ώρα τρεξίματος. Το σχοινάκι καίει 10 θερμίδες ανά λεπτό, τη στιγμή που το τζόκινγκ σε μια σταθερή ταχύτητα καίει 13 θερμίδες περίπου.

Μισή ώρα Βάδην vs μισή ώρα Κολύμπι;

Στην κόντρα αυτή προβάδισμα έχει η κολύμβηση. Κολύμπησε 30 λεπτά και θα χάσεις 240 θερμίδες την στιγμή που για μισή ώρα περπάτημα θα κάψεις 210 θερμίδες. Βέβαια, πρόσφατες έρευνες υποστηρίζουν πως οι κολυμβητές χάνουν λιγότερα κιλά σε σχέση με όσους προτιμούν το βάδην. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας του δροσερού νερού κατά την διάρκεια της κολύμβησης που δίνει το σήμα στο σώμα να διατηρήσει τα αποθέματα λίπους του.

woman_exercisingΠρόγραμμα γιόγκα ή πρόγραμμα με βαράκια;

Κι όμως, η γιόγκα δεν σώζει μόνο το πνεύμα αλλά και το σώμα σου. Κατά τη διάρκεια ενός δυναμικού προγράμματος γιόγκα μπορείς να κάψεις μέχρι και 680 θερμίδες, τη στιγμή που σε μια ώρα προγράμματος με βάρη καις έως 430 θερμίδες.

Ποδήλατο vs Πατίνια;

Ανέβα στο ποδήλατό σου και μην σταματήσεις μέχρι να περάσει μισή ώρα. Θα κάψεις εύκολα 200 θερμίδες όταν με τα πατίνια που είναι και πιο διασκεδαστικά καις 250 θερμίδες περίπου.

Αερόμπικ vs Χορός;

Στη μάχη αυτή υπάρχει μια σχετική ισορροπία. Ένα καλό και ανεβαστικό χορευτικό πρόγραμμα καίει μέχρι και 600 θερμίδες. Από την άλλη ένα δυναμικό πρόγραμμα αερόμπικ καίει μέχρι και 650θερμίδες. Οπότε, μπορείς να τα παρακολουθείς και τα δύο εναλλάξ.

woman-exercising45 λεπτά στο διάδρομο vs 45 λεπτά στο στατικό ποδήλατο;

Κι όμως το ποδήλατο μπορεί να κερδίσει τον διάδρομο υπό ορισμένες πάντα συνθήκες. Ακολούθησε το πρόγραμμα που θα ρυθμίσει ειδικά για τις ανάγκες σου ο γυμναστής και θα κάψεις 300 θερμίδες. Στο διάδρομο καις περίπου 200 θερμίδες με μια κλίση εδάφους στο 2% για 30 λεπτά.

Τάε Μπο vs Αερόμπικ;

Στο Τάε Μπο καις σχεδόν τις διπλάσιες θερμίδες σε σχέση με ένα κανονικό πρόγραμμα αερόμπικ. Η αναλογία είναι 11 θερμίδες το λεπτό στο Τάε Μπο σε σχέση με 6 θερμίδες Ανά λεπτό στο αερόμπικ.

Δείτε ακόμη:

Tι σωματότυπο έχεις – Μάθε τι γυμναστική χρειάζεσαι!

Η ιδανική γυμναστική για φτιάξεις τους τέλειους γοφούς!

Αθλήσου κάνει καλό – Τι πρέπει να κάνεις για τη μείωση εμφάνισης του καρκίνου!

loading...