Μία δυναμική άσκηση του shape fitness program. Πρόκειται για την οριζόντια στήριξη στους αγκώνες που ασκεί κυρίως τους κοιλιακούς. Δοκίμασέ την το πρωί που ξυπνάς ή το απόγευμα που επιστρέφεις από τη δουλειά και θα αποκτήσεις άμεσα πολύ πιο σφιχτή κοιλιά.

H άσκηση:

Τοποθέτησε τους αγκώνες κάτω από τους ώμους και ίσιωσε το κορμί σου από τους ώμους μέχρι τους αστράγαλους. Μείνε για 30 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε τρεις φορές.

koilia1

Λάθος θέση Νο1:

Μην αφήσεις τη λεκάνη να «πέσει». Αυτή η υπερέκταση στη σπονδυλική στήλη πιθανόν να οδηγήσει σε τραυματισμό.

koilia2

Λάθος θέση Νο2:

Μην αφήσεις τη λεκάνη ψηλά και δημιουργείς λόρδωση στην πλάτη.

koilia3

shape.gr

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr

Το top πρόγραμμα γυμναστικής που θα σε κάνει να χάσεις full λίπος! Ξεκίνα από σήμερα…

Η δίαιτα που καίει το λίπος! Πιο εύκολη και γρήγορη δεν υπάρχει!

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά με γυμναστική στο σπίτι

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Μίνα Αρναούτη: Αγωγή μαμούθ για τον Παντελίδη -Τι ζητάει

Αυτοί είναι οι νικητές των MAD Video Music Awards 2016!

Η ημίγυμνη εμφάνιση της Φουρέιρα στο Mad Awards που προκάλεσε πανικό – Βγήκε χωρίς εσώρουχο!

loading...