Επιμέλεια: Ακριβή Αλυσανδράτου
Yoga teacher: Ειρήνη Καφαράκη

Αν κάθεσαι καθημερινά περισσότερες από 8 ώρες σε ένα γραφείο, είναι σίγουρο ότι το σώμα σου υποφέρει. Έχεις ενοχλήσεις στον αυχένα, στην πλάτη, στη μέση, στους ώμους. Συχνά μουδιάζουν τα πόδια σου και να νιώθεις βαριά και δυσκίνητα. Βοήθησε τον εαυτό σου κάνοντας λίγες ασκήσεις yoga γύρω και πάνω από την καρέκλα σου!

Η καθιστική δουλειά σε συνδυασμό με το καθημερινό άγχος είναι γνωστό ότι προκαλούν πολλά μυοσκελετικά προβλήματα. Σε αυτό το τεύχος προτείνουμε απλές ασκήσεις που θα σε ξεκουράσουν και θα σε χαλαρώσουν στην καρέκλα του γραφείου σου. Αντί να σπαταλήσεις το διάλειμμα σου στο Facebook, δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις που σου προτείνει η yoga trainer Ειρήνη Καφαράκη και συνέχισε τη μέρα σου με περισσότερη ενέργεια.

Chair Cat-CowΑυτή είναι η αρχική σου θέση για να ξεκινήσεις τις ασκήσεις που θα σε χαλαρώσουν. Τα πέλματα πρέπει να εφάπτονται στο πάτωμα και η σπονδυλική στήλη να είναι ευθεία.Κρατώντας τα γόνατα σου πιέζεις για να τραβήξεις τους ώμους πίσω και να ανοίξεις το στήθος προς τα πάνω. Το βλέμμα είναι προς το το ταβάνι.Από την προηγούμενη στάση αλλάζεις κατεύθυνση και κλείνεις το στήθος προς τα μέσα σαν να θέλεις να ακουμπήσεις το πιγούνι σου στο στήθος.

Επαναλαμβάνεις κάθε άσκηση 4-5 φορές για να δημιουργήσεις κινητικότητα στην σπονδυλική στήλη.

Neck Rolls Αυτές είναι κάποιες απλές διατάσεις για τον αυχένα που μπορείς να επαναλαμβάνεις όποτε νιώθεις ότι το χρειάζεσαι. Μην ασκήσεις ιδιαίτερη πίεση. Αυτό που επιδιώκουμε είναι να ενεργοποιήσουμε την κινητικότητα του αυχένα.

Chair Forward BendΚάνε απλά μία κάμψη μπροστά και άφησε τον κορμό σου να “καταρρεύσει” προς τους μηρούς σου.Ανασήκωσε τον κορμό σου αργά σπόνδυλο – σπόνδυλο και έλα στην αρχική σου θέση. Στη συνέχεια πλέξε τα δάχτυλα πίσω από την πλάτη και κάνε ξανά κάμψη μπροστά.

Chair Spinal TwistΚάθησε στο πλάι της καρέκλας ώστε να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πλάτη της για να δημιουργήσεις περιστροφή στην σπονδυλική στήλη. Όλε οι κινήσεις πρέπει να γίνονται ομαλά, χωρίς ιδιαίτερη δύναμη και βιασύνη.

Chair EagleΑπο την αρχική σου θέση τεντώνεις τα χέρια στο πλάι και έπειτα τα φέρνεις μπροστά σου χιαστή ώστε να είναι ο ένας αγκώνας πάνω από τον άλλο. Μετά ενώνεις τους πήχεις για να γαντζώσουν τα δάχτυλα μεταξύ τους. Θα νιώσεις διάταση στις ωμοπλάτες. Στην συνέχεια πλέκεις τα πόδια σου σταυροπόδι.

Downward dog variationΣήκω από την καρέκλα και πιάσε την πλάτη της. Κάνε κάμψη μπροστά με τεντωμένα χέρια.

Standing PigeonΑκούμπησε την πλαϊνή πλευρά του μηρού σου στην πλάτη της καρέκλας και μείνε για λίγα δευτερόλεπτα πιέζοντας ελαφρά. Είναι μια πολύ ανακουφιστική άσκηση για τα ισχία.

SavasanaTέλος, εφόσον έχεις εκτελέσει όλες τις ασκήσεις και έχεις ενεργοποιήσει το μυικό και κυκλοφοριακό σύστημα, μπορείς να κάτσεις στην καρέκλα σου με κλειστά μάτια και να εστιάσεις την προσοχή σου στην αναπνοή σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να συγκεντρωθείς και να χαλαρώσεις.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Το ριγέ κουστούμι της Φαίης Σκορδά που δεν πρέπει να λείπει από την γκαρνταρόμπα σου! Πόσο κοστίζει και ποιανής εταιρείας είναι;

Πες μου το ζώδιό του, να σου πω που να τον αγγίξεις για να τον… τρελάνεις!

Αποκλειστικό! Χωριστές διακοπές για Λιάγκα – Σκορδά! Γιατί είπε ψέματα ο Γιώργος;

 

loading...