Αδύνατη ή παχουλή δεν έχει σημασία. Εάν δεν γυμνάζεσαι συστηματικά και έχεις λίγο παραπάνω λίπος στο μπράτσο σου τότε μάλλον θα έχεις παρατηρήσει ότι το δέρμα σου εκεί είναι κάπως πιο χαλαρό με αποτέλεσμα να διστάζεις να φορέσεις αμάνικα μπλουζάκια. Μην στεναχωριέσαι! Αν το πάρεις απόφαση, τότε μπορείς να αποκτήσεις ένα καλοσχηματισμένο μπράτσο κάνοντας λίγη γυμναστική και μερικές μικρές αλλαγές στη διατροφή σου.

Το Youweekly.gr σου προτείνει:

Αερόμπικ: Εάν δεν κάνεις ασκήσεις cardio, ήρθε ο καιρός να ξεκινήσεις. Με μόλις 30 λεπτά αερόμπικ κάθε μέρα, μπορείς να κάψεις το περιττό λίπος και να αποκτήσεις πιο σφιχτό μπράτσο.
Ασκήσεις με εναλλαγές: Είναι το νέο trend στο fitness. Κάνε εναλλαγές στο πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθείς, μεταπηδώντας από μια χαμηλής έντασης άσκηση σε μια άσκηση υψηλής έντασης και το αντίστροφο για 20 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα.

Εστίασε σε ασκήσεις με αντιστάσεις: Η προπόνηση με αντιστάσεις είναι ιδανική για τις γυναίκες αλλά και για την συγκεκριμένη περιοχή του σώματός σου. Θα μειώσει το λίπος του μπράτσου με μόλις 2 σετ των 8-20 επαναλήψεων για 2 με 3 φορές την εβδομάδα.

Διατροφικές αλλαγές: Καλό είναι να μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις καθημερινά, μειώνοντας τα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη αλλά αυξάνοντας την ποσότητα πρωτείνης. Σύμφωνα με έρευνες έτσι θα καταφέρετε να χάσετε πιο εύκολα κιλά, λίπος αλλά και να αποκτήσετε μια όμορφη γράμμωση.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Μην την ξαναπετάξετε ποτέ: Δείτε τι προκαλεί στον οργανισμό σας η πέτσα από το κοτόπουλο!

Για να μην αρρωστήσεις ποτέ ξανά: 5 φρούτα & λαχανικά που θα τονώσουν το ανοσοποιητικό σου!

Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο! 5+1 έξυπνα tips για να φαίνονται μεγάλα και ζουμερά τα χείλη σου!

loading...