Ξεχάστε κρέμες αδυνατίσματος και «θαυματουργά» κολάν. Δώστε σχήμα και τονώστε μυϊκά τα πόδια σας, κάνοντας πέντε ασκήσεις στο σπίτι.

220415195810_0373Πέντε ασκήσεις για γυμνασμένα και όμορφα πόδια. Για να αποκτήσουμε καλλίγραμμα πόδια θα πρέπει να τα γυμνάσουμε, επιλέγοντας μια ποικιλία από αποτελεσματικές ασκήσεις οι οποίες στοχεύουν στους γλουτούς, τους τετρακέφαλους, τους μηριαίους και τις γάμπες.

Τις ασκήσεις αυτές μπορούμε να τις κάνουμε εύκολα στο σπίτι ή να τις ενσωματώσουμε στην προπόνησή μας στο γυμναστήριο. Αν λοιπόν θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα στους μύες των ποδιών σας, προτείνουμε τις παρακάτω πέντε σούπερ ασκήσεις.

Squat

5askiseis485-4

Σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά και τα πέλματα ελάχιστα στραμμένα προς τα έξω. Βάλτε τα χέρια σας στη μέση ή ευθεία μπροστά. Λυγίστε τα γόνατα, σαν να κάθεστε σε καρέκλα, φροντίζοντας όμως η μέση σας να παραμένει ίσια και τα γόνατα να μην ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών. Κοιτάτε ευθεία μπροστά. Όταν τα γόνατα κάνουν γωνία 90 μοιρών περίπου, επανέλθετε αργά στην όρθια θέση και επαναλάβετε.
Εκτελείτε 4 σετ από 15-20 επαναλήψεις.

Προβολές


5askiseis485-5

Από την όρθια θέση, κάνετε ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Λυγίζοντας το γόνατο στο μπροστινό πόδι, κατεβάζετε ολόκληρο το σώμα κατακόρυφα σφίγγοντας παράλληλα την κοιλιά σας, έτσι ώστε ο μηρός του μπροστινού ποδιού να είναι σχεδόν παράλληλος με το έδαφος και το γόνατο του πίσω ποδιού ίσα ίσα να ακουμπήσει κάτω. Επανέρχεστε στην όρθια θέση και κάνετε το ίδιο με το άλλο πόδι. Η επαναφορά στην αρχική θέση πρέπει να γίνεται όσο πιο αργά μπορείτε για να επωφεληθείτε στο μέγιστο από την άσκηση αυτή.
Εκτελείτε 3 σετ με 15-20 επαναλήψεις.

Γέφυρα

5askiseis485-2
Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα γόνατα λυγισμένα και τα χέρια στα πλευρά σας. Σηκώστε τη λεκάνη σας, σφίγγοντας τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, και μείνετε εκεί για 1-2 δευτερόλεπτα. Κατεβάστε αργά τη λεκάνη και επαναλάβετε.
Εκτελείτε 4 σετ από 15-20 επαναλήψεις.

Kickbacks γλουτών

5askiseis485-1
Στηριχτείτε στα τέσσερα με τους αγκώνες και τις παλάμες να ακουμπούν στο έδαφος, το κεφάλι να κοιτά ευθεία μπροστά και την κοιλιά σφιγμένη. Εκπνέοντας, σηκώστε και τεντώστε το ένα πόδι αργά από το έδαφος μέχρι να έρθει παράλληλα με αυτό (σαν να κλωτσάτε τον αέρα), μείνετε για λίγα δευτερόλεπτα εκεί και επαναφέρετέ το στην αρχική του θέση. Κάντε το ίδιο ακριβώς και με το άλλο πόδι.
Εκτελείτε 5 σετ από 15-20 επαναλήψεις.

Ακροστασίες

5askiseis485-3
Ανεβείτε με τις μύτες των ποδιών σε ένα σκαλί και κρατήστε το σώμα σε απόλυτα ευθεία. Στηριχτείτε και εκτελέστε ακροστασίες με τις μύτες των ποδιών, μένοντας για λίγο στο ψηλότερο σημείο και επανερχόμενοι αργά στην αρχική θέση. Για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιήστε έξτρα βάρος. Εκτελείτε 4 σετ των 25-30 επαναλήψεων ή όσο αντέξετε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Η απόλυτη γυμναστική για να απαλλαγείς από την κυτταρίτιδα – Δες τι πρέπει να κάνεις!

Θέλεις να κάψεις το κοιλιακό λίπος; Δες πως θα το κάνεις με 3 θαυματουργές ασκήσεις!

Η νούμερο 1 γυμναστική για να δείχνουν τέλεια τα χέρια σου! Δες τι πρέπει να κάνεις!

loading...