Από την Αλκίντα Ντολέτσι

Πόσες φορές δεν έχεις θαυμάσει τα ακροβατικά που κάνουν οι χορευτές του τσίρκου; Είναι απίστευτο το πώς μπορούν να κινούνται με τόση άνεση και ευελιξία στον αέρα. Τώρα μπορείς να το κάνεις κι εσύ…

Το aerial dance είναι ένα σύγχρονο είδος χορού, που εξασκείται λίγα μέτρα πάνω από το έδαφος, με τη βοήθεια ανθεκτικών πανιών που σε κρατάνε ασφαλή όση ώρα εσύ… «πετάς». Ο χορός στον αέρα είναι επηρεασμένος από τα ακροβατικά που γίνονται στο τσίρκο αλλά και στην εναέρια yoga της Ινδίας.
Γυμνάσου χορεύοντας
Δεν είναι η πρώτη φορά που η γυμναστική συναντά τον χορό. Το aerial dance συνδυάζει τον χορό με τη γυμναστική και τα ακροβατικά. Χορεύοντας στον αέρα, γυμνάζονται οι περισσότεροι μύες σου γιατί καλείσαι να κρατήσεις όλο το βάρος σου και ταυτόχρονα να ελέγξεις τις κινήσεις κάθε μέλους του σώματός σου. Θα δεις να γυμνάζονται η κοιλιά, τα μπράτσα, οι κοιλιακοί και, φυσικά, οι γλουτοί σου. Το aerial dance λειτουργεί διπλά, καθώς συνδυάζει ενδυνάμωση αλλά και αερόβια άσκηση.

Ηρεμία και ευεξία
Νους υγιής εν σώματι υγιεί. Η έγερση από το έδαφος δεν θα βοηθήσει μόνο το σώμα σου αλλά και την ψυχή σου. Οι fans του είδους ισχυρίζονται ότι η ψυχολογία τους καθώς «πετούν» στον αέρα αλλάζει εντυπωσιακά. Ο χορός από μόνος του είναι αγχολυτικός. Αν προσθέσεις σε αυτόν και την απόλυτη ελευθερία που νιώθεις όταν είσαι στον αέρα, τότε μπορείς να καταλάβεις γιατί κάθε φορά που θα φεύγεις από το μάθημα θα νιώθεις την απόλυτη ευεξία. Οι ειδικοί του είδους μάλιστα υποστηρίζουν ότι όσο περισσότερο βρίσκεσαι στον αέρα ανάποδα, τόσο ενεργοποιείς την αντιγήρανση!

Συγκεντρώσου…
Το aerial dance θα εξασκήσει εκτός από τις σωματικές σου ικανότητες και τις νοητικές. Η άσκηση απαιτεί ιδιαίτερη αυτοσυγκέντρωση, ώστε να πραγματοποιηθούν σωστά οι ασκήσεις και να μην καταπονήσεις το σώμα σου. Από την αυτοσυγκέντρωση εξαρτάται η ισορροπία σου επάνω στα πανιά αλλά και η επιτυχημένη εκτέλεση των ασκήσεων. Μια εξάσκηση που θα σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη και στην καθημερινή σου ζωή!

Πότε θα δω αποτελέσματα;
Η εξάσκηση του aerial dance δύο με τρεις φορές την βδομάδα θεωρείται ιδανική. Το κορμί σου θα διατηρεί έναν σταθερό ρυθμό και έτσι θα δεις το σώμα σου να αλλάζει θεαματικά με μόλις ένα μήνα άσκησης! Ωστόσο, αν φοβάσαι τα ύψη, μπορείς να αρχίσεις να εξασκείς τις φιγούρες σου από χαμηλά και σιγά-σιγά θα νιώσεις έτοιμη να… «πετάξεις».

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Μια ξεχωριστή εμπειρία που πρέπει να ζήσεις: Γιόγκα στις παραλίες της Μυκόνου, πριν το ηλιοβασίλεμα!

Τα 3 πιο αποτελεσματικά προγράμματα γυμναστικής στο σπίτι

Κάνε το δέρμα σου να λάμπει με γυμναστική! Μάθε ποιες είναι οι κατάλληλες ασκήσεις

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Αυτό δεν το περιμέναμε! Πως είναι τα πραγματικά μαλλιά της Τάμτα χωρίς τις τρέσες;

Πόλεμος! Ο Φασουλής έδιωξε από παράσταση γνωστό ηθοποιό -Τι συνέβη;

Τα νέα καρφιά της Καινούργιου σε Μουτσινά-Ηλιάκη: «Είμαι μια ανόητη που δένεται με ανθρώπους και…»

loading...