Δεν έχεις χρήματα για γυμναστήριο; Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Δες ποιες ασκήσεις μπορείς να κάνεις στο σαλόνι του σπιτιού σου και να γυμναστείς εξίσου καλά!

1. Ξεκίνα κάνοντας 15 καθίσματα, 5 πους απς και 25 πηδηματάκια φέροντας τα γόνατά σου κοντά στο στήθος σου.

2. Συνέχισε με 7 burpees (είναι η άσκηση που κάνεις ένα πους απ και με ένα πηδηματάκι φέρνεις τα πόδια σου έξω από τα χέρια σου, πηδάς στον αέρα και ξαναπέφτεις για ένα πους απ), 10 lunges (είναι η άσκηση που λυγίζεις και το ένα σου γόνατο κάνοντας ένα βήμα μπροστά και το άλλο που μένει πίσω στη θέση του), 7 καθίσματα με πηδηματάκι στο ανέβασμα και άλλα 5 πους απς.

gg

3. Έπειτα κάνε 10 lunges, 5 πους απς, 7 καθίσματα και 15 καθίσματα με πηδηματάκι στο τελείωμα.

4. Κάθισε για ένα λεπτό με την πλάτη στον τοίχο σαν να έχεις μία αόρατη καρέκλα κάτω από τα οπίσθιά σου και ολοκλήρωσε την γυμναστική σου με 25 πηδηματάκια με το κάθε γόνατό σου να σηκώνεται εναλλάξ στο ύψος του στήθους σου.

Επανέλαβε την όλη διαδικασία 3 φορές και είσαι έτοιμη!

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ξεφορτώσου τη χαλάρωση! Απόκτησε τέλεια μπράτσα με 5′ λεπτά άσκησης την ημέρα

Ποδήλατο το… θαυματουργό! Κάψτε έως και 600 θερμίδες τη φορά!

Η αυτοάμυνα αδυνατίζει! Οι πολεμικές τέχνες που καίνε 500-700 θερμίδες την ώρα

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Πρώτη φορά: Αυτό ήταν το μεγάλο παράλονο του Ανδρέα Μπάρκουλη

Σε πελάγη ευτυχίας ο Αλβάρο! Αυτό είναι το μυθικό ποσό που θα πάρει από την Αθηνά Ωνάση

Μένιος Φουρθιώτης: Δείτε πως ήταν μικρός και θα ξετρελαθείτε -Το όλο νόημα μήνυμα του παρουσιαστή στο Instagram

loading...