Από την ‘Ερρικα Λευθέρη

Μοιάζει περισσότερο με παιχνίδι παρά με όργανο γυμναστικής. Η BOSU ball κάνει ακόμα πιο ευχάριστη την άσκηση και σου στερεί το επιχείρημα ότι «βαριέσαι». Τώρα δεν έχεις δικαιολογία για να μην γυμναστείς!

Το όργανο γυμναστικής που μοιάζει με μπάλα που την έκοψαν στη μέση αποκτά συνεχώς όλο και περισσότερους φανατικούς οπαδούς. Κι αυτό γιατί με απλές και γρήγορες ασκήσεις, που μπορείς να κάνεις ακόμα και στο σπίτι, μπορείς να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα.

Η μπάλα ισορροπίας BOSU ανακαλύφθηκε το 1999 από τον David Weck, ο οποίος θέλησε με αυτό τον τρόπο να αποδείξει ότι όσο πιο φυσικά γίνεται μια άσκηση, τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έχει. Όπως λέει ο ίδιος, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς και τις δύο επιφάνειες της μπάλας. Η μπάλα μέσα της έχει απλώς… άμμο.

Οι ασκήσεις με αυτή την πρωτότυπη μπάλα βοηθούν την καρδιoαναπνευστική σου λειτουργία αλλά και το να γυμνάσεις όλα τα μέρη του σώματος, ανάλογα με τη χρήση της. Η κοίλη επιφάνεια είναι ιδανική για να ισορροπήσεις αλλά και να κάνεις κοιλιακούς ξαπλωμένη πάνω στην μπάλα. Η σκληρή επίπεδη επιφάνεια είναι ιδανική για κλασικές ασκήσεις με πολλαπλά αποτελέσματα, καθώς καλείσαι να είσαι συνεχώς συγκεντρωμένη και να σφίγγεις το κορμί σου. Οι δυνατότητες που σου δίνει είναι άπειρες.

Workout plan

1.

Σανίδα

Στόχος: Κορμός, ώμοι, πόδια

Τοποθέτησε την μπάλα με την επίπεδη πλευρά προς τα κάτω. Ακούμπησε τους πήχεις σου στην κορυφή της μπάλας και τοποθέτησε το κορμό σου στη θέση της σανίδας. Οι ώμοι σου πρέπει να είναι πάνω από τους αγκώνες. Το σώμα είναι σε ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Πίεσε τους κοιλιακούς σου προς τα μέσα, σπρώχνοντας τη σπονδυλική στήλη σε ευθεία, καθώς σφίγγεις τους γλουτιαίους σου. Μείνε για ένα λεπτό σε αυτή τη στάση. Επανάλαβε την άσκηση 15 φορές.

2

Γέφυρα με ένα πόδι

Στόχος: Κορμός, γλουτοί, δικέφαλοι

Ξάπλωσε ανάσκελα και ακούμπησε το δεξί σου πόδι πάνω στη μπάλα. Τέντωσε το αριστερό σου πόδι ψηλά. Τα χέρια βρίσκονται κατά μήκος του δαπέδου. Βάλε δύναμη στο δεξί σου πόδι και ανασήκωσε τον κορμό σου. Μείνε για ένα λεπτό σε αυτή τη στάση. Χαμήλωσε τον κορμό σου μαλακά. Επανάλαβε την άσκηση 15 φορές. Άλλαξε πλευρά.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Μια ξεχωριστή εμπειρία που πρέπει να ζήσεις: Γιόγκα στις παραλίες της Μυκόνου, πριν το ηλιοβασίλεμα!

Τα 3 πιο αποτελεσματικά προγράμματα γυμναστικής στο σπίτι

Κάνε το δέρμα σου να λάμπει με γυμναστική! Μάθε ποιες είναι οι κατάλληλες ασκήσεις

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Ακομπλεξάριστη η Ηλιάκη! Ποζάρει δίχως μακιγιάζ και φίλτρα και δείχνει τις ατέλειες στο πρόσωπό της

Συγκινητικό! Οι σπάνιες φωτογραφίες από τη βάφτιση του γιου της Ακρίτα με νονά την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Σκάνδαλο! Παρουσιάστρια κατηγορεί για σεξουαλική παρενόχληση τον διευθυντή του καναλιού της

loading...