Συνήθως μετά την έντονη προπόνηση θες να φας ό,τι βρεις μπροστά σου…

Ευτυχώς, μελετητές από το University of Western Australia βρήκαν το τέλειο αερόβιο πρόγραμμα που όχι μόνο σε βοηθά να κάψεις πλήθος θερμίδων, σου κόβει και την όρεξη!

Το High intensity interval training (HIIT) λοιπόν αυξάνει τα επίπεδα του γαλακτικού οξέος και της γλυκόζης στο αίμα και απελευθερώνει την ορμόνη γκρελίνη που έχει την ιδιότητα να κόβει μαχαίρι την πείνα.

hit1

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει γρήγορη εναλλαγή έντονων αερόβιων ασκήσεων και επιταχύνει τη λειτουργία του μεταβολισμού. Ένα ενδεικτικό πρόγραμμα Ηiit workout περιλαμβάνει:

Πηδήματα στον αέρα

Καθίσματα με την πλάτη στον τοίχο

Push-ups

Κοιλιακούς

Step-ups σε καρέκλα

Squats Ασκήσεις με αλτήρες για τους τρικέφαλους

Σανίδα

Στατικό τρέξιμο με άρση γονάτων

Σανίδα στο πλάι

♦ (Κάντε κάθε άσκηση σε μεγάλη ένταση για 30 δευτερόλεπτα με 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσα από κάθε άσκηση. Επαναλάβετε όλο το πρόγραμμα 3 φορές).

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ξεφορτώσου τη χαλάρωση! Απόκτησε τέλεια μπράτσα με 5′ λεπτά άσκησης την ημέρα

Ποδήλατο το… θαυματουργό! Κάψτε έως και 600 θερμίδες τη φορά!

Η αυτοάμυνα αδυνατίζει! Οι πολεμικές τέχνες που καίνε 500-700 θερμίδες την ώρα

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Κατερίνα Καινούργιου: H συγκινητική φωτογραφία και το μήνυμα όλο νόημα της παρουσιάστριας

Κατερίνα Καραβάτου: Μιλά πρωτη φορά για τον ανταγωνισμό της με τη Φαίη Σκορδά -Πως νιώθει που θα βρεθούν ξανά αντιμέτωπες

Ραγίζει καρδιές η μητέρα του Παντελίδη! «Αγοράκι μου αυτοί οι άθλιοι…»

loading...