Οι γλουτοί και οι μηροί είναι από τα πιο δύσκολα σημεία που μπορούμε να χάσουμε βάρος αλλά και να γυμνάσουμε…

Εμείς όμως είμαστε εδώ για να σας πούμε ποιες είναι οι σωστές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας στο σπίτι και να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας και φυσικά τους πιο sexy γοφούς!

inspireyourlife_dbsquat

Ας ξεκινήσουμε…

Ασκήσεις με βαράκια σε συνδυασμό με βαθύ κάθισμα!
Στάσου όρθια με ανοιχτά τα πόδια στο ίδιο μήκος με τους γοφούς και κράτησε τα βαράκια και στα δύο χέρια προς τα κάτω ή στο ύψος του ώμου για αυξήσεις τον βαθμό δυσκολίας.

Καλό είναι να κάνεις 2 με 3 σετ των 8 έως 16 επαναλήψεων.

Ασκήσεις με βαράκια και κλίση προς τα εμπρός
Στάσου με την πλάτη ίσια και την κοιλιά προς τα μέσα κρατώντας τα βαράκια στα χέρια, κάνε ένα βήμα προς τα εμπρός χαμηλώνοντας όσο πιο πολύ μπορείς.

Καλό είναι να κάνεις την άσκηση εναλλάξ και για τα δύο πόδια 1 με 3 σετ των 8 έως 16 επαναλήψεων.

inspireyourlife_exercise-437x300

Step-up στο πλάι
Στάσου παράλληλα σε ένα σκαλοπάτι μέσα στο σπίτι. Σημαντικό είναι να είναι ίσια η πλάτη, ο κορμός και η κοιλιά. Ξεκινάς κάνοντας βήματα στο σκαλοπάτι εναλλάσσοντας τα πόδια σου.

Καλό είναι να κάνεις από 1 έως 3 σετ των 8 έως 16 επαναλήψεων και για τα δύο πόδια.

Σήκωμα των ποδιών κρατώντας τα βαράκια
Στάσου όρθια κρατώντας τα βαράκια και στα δύο χέρια ταυτόχρονα, σήκωσε το πόδι σου προς τα πίσω κρατώντας την ισορροπία και παραμένοντας έτσι για ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Επανέλαβε την άσκηση για το κάθε πόδι ξεχωριστά 2 – 3 σετ των 8 έως 16 επαναλήψεων.

Screen shot 2013-09-02 at 12.53.49 PM

Σημείωση!
Οι καλύτερες ασκήσεις, όπως συμβουλεύουν οι γυμναστές, για να μειώσετε το μέγεθος των γοφών και των μηρών είναι η αερόβια άσκηση. Πρέπει να γίνεται 3 φορές την εβδομάδα σε συνδυασμό με μία υγιεινή διατροφή για ακόμα πιο άμεσα αποτελέσματα!

loading...