Το είχαμε πει και παλιότερα, πως ο πιο εύκολος, ανώδυνος και ανέξοδος τρόπος να γυμναστείς, είναι απλά να… συνεχίσεις να περπατάς (Keep Walking). Όμως υπάρχουν μερικά  tips που θα μεταμορφώσουν την  απλή βόλτα σου σε πρόγραμμα γυμναστικής. Εσύ τα ήξερες;

1. Η σωστή στάση: Είναι σημαντικό να προσέχεις τη σωστή στάση του σώματός σου την ώρα που περπατάς. Κράτα την σπονδυλική σου στήλη ίσια και ελαφρά γερμένη μπροστά και έλεγξε την κίνηση των χεριών σου αλλά το βηματισμό σου. Θυμήσου πως πρώτα πατάει η φτέρνα και στη συνέχεια το υπόλοιπο πέλμα.

2. Keep Breathing: Αν δεν αναπνέεις σωστά θα κουραστείς πολύ γρηγορότερα, θα λαχανιάσεις και το πιθανότερο να σε πιάσουν κι εκείνες οι σουβλιές χαμηλά στα πλευρά. Το μυστικό είναι να μετράς από μέσα σου 2 για τις εισπνοές 3 για τις εκπνοές. Μπορεί να σου φανεί περίεργο στην αρχή, όμως  σύντομα θα καταλάβεις πόσο σημαντική είναι αυτή η συμβουλή.

pp

3. Πάρε κλίση: Είτε βρίσκεσαι στο γυμναστήριο, είτε στο δρόμο, κάνε τις ανηφόρες σύμμαχό σου. Η κλίση του εδάφους είναι ιδανική για να γυμνάσεις συνολικά όλο το σώμα, από τις γάμπες τους μηρούς και τους γλουτούς, μέχρι τους κοιλιακούς, την πλάτη και τα χέρια.

4.  Βρες στη φύση (ή τέλος πάντων έξω): Καλός είναι ο διάδρομος, όμως αν περπατάς σε εξωτερικούς χώρους, όπως ένα πάρκο, επωφελείσαι διπλά και καις διπλά, χάρη στην αντίσταση του αέρα (ναι, κι όμως) και το «ανώμαλο» έδαφος, που προσθέτει δυσκολία. Εκτός αυτού, μια βόλτα στο καθαρό αέρα το δίχως άλλο θα σε αναζωογονήσει και θα σου φτιάξει τη διάθεση.

5. Mix & Match: Καλό θα ήταν πάντως, αν θες να δεις άμεσα αποτελέσματα, να συνδυάσεις το καθημερινό περπάτημα με 15 γυμναστικής με βάρη, τρεις φορές τη βδομάδα, καθώς έτσι, ναι μεν θα καις λίπος, αλλά ταυτόχρονα θα χτίζεις μυϊκό ιστό, ώστε πρώτα απ’ όλα να μη χαλαρώσει το δέρμα σου από την αλλαγή βάρους, να μεγιστοποιήσεις τις αντοχές σου και ταυτόχρονα να ενισχύεις τη λειτουργία του μεταβολισμού σου, ώστε να καις περισσότερο.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Γυμνάσου χωρίς να βγεις από το σπίτι! 4 ασκήσεις και 20 λεπτά αρκούν

Γύμνασε τα πόδια σου καθιστή! 3 ασκήσεις για να μην σηκωθείς από τον καναπέ

Powerbocking: Βρέθηκε ο τρόπος να κάψεις 500 θερμίδες σε ένα τέταρτο!

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Άρχισαν τα όργανα! Καραβάτου-Κατσούλης «άρπαξαν» τελευταία στιγμή στενό συνεργάτη της Σπυροπούλου

Με μάσκα οξυγόνου γνωστή Ελληνίδα δημοσιογράφος -Ποια η κατάσταση της υγείας της (Photo)

Άσχημα νέα! Γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια απέβαλε

loading...