Τα σφιχτά μπράτσα σε μια γυναίκα είναι πολύ πιο ελκυστικά από τα πλαδαρά και επειδή οι γυναίκες αναδεικνύουν το συγκεκριμένο μέρος του σώματος τους ακόμα και στις χειμερινές τους εξόδους, η χαλάρωση είναι ένα συχνό φαινόμενο που τις απασχολεί. Ωστόσο υπάρχει λύση, αρκεί να κάνετε μια άσκηση γυμναστικής τρεις φορές την εβδομάδα από 4 σετ των 12 επαναλήψεων για να αποκτήσετε σφιχτά και όμορφα μπράτσα.

mpratsa

Για την συγκεκριμένη άσκηση θα χρειαστείτε ένα ζευγάρι βαράκια των δύο κιλών. Κρατήστε από ένα σε κάθε χέρι και σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων. Στη συνέχεια λυγίστε λίγο τα γόνατα και σηκώστε τα χέρια σας σε παράλληλη με τους ώμους θέση, έχοντας ελαφρώς λυγισμένους τους αγκώνες σας, έτσι ώστε να έρθουν λίγο πιο ψηλά από τους πήχεις των χεριών. Ουσιαστικά τα χέρια σας πρέπει να πάρουν μια στάση σα να κρατάνε το τιμόνι ενός ποδηλάτου.

Για να αυξήσετε την ένταση της άσκησης, ανοίξτε τους αγκώνες ώστε τα χέρια σας να έρχονται στο πλάι του σώματος και στη συνέχεια επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.

Κάνοντας λοιπόν αυτή την κίνηση θα πρέπει να την νιώθετε στην κορυφή των ώμων σας.

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Χάσε γρήγορα πόντους από την περιφέρεια με αυτές τις ασκήσεις

Αποκτήστε γυμνασμένους κοιλιακούς και σφιχτούς μηρούς χωρίς να σηκωθείτε από την ξαπλώστρα

Φορέστε περήφανες το μαγιό σας: 4 ασκήσεις για στητό και σφριγηλό στήθος

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Μαρία Μπακοδήμου: H αποκάλυψή της για το «ΦΜ Live»: «Η χρονιά αυτή ήταν ζόρικη γιατί…»

Αποκάλυψη! Αυτή είναι η ηθοποιός που έκλεψε την καρδιά του Αργυρού – Το νέο ζευγάρι της showbiz…

Ο Μουτσινάς ξεσπά για την αποχώρησή του από το «Πρωινό Σου-Κου»: «Μαύρη η ώρα που…»

 

loading...