Θες σούπερ ασκήσεις για σύσφιξη και ανόρθωση γλουτών;

Ο κάθε κύκλος περιλαμβάνει :

5 ασκήσεις με διάρκεια κάθε άσκησης που φτάνει το 1 λεπτό. Συνολικά μιλάμε για προπόνηση που φτάνει τα 5 λεπτά χωρίς διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων. Εκτελείς συνολικά 3 κύκλους.

Ανάμεσα σε κάθε κύκλο (διάρκειας 5 λεπτών), κάνεις 1 λεπτό διάλειμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δεν έχεις χρόνο για γυμναστική; Ασκήσεις για τέλειους γλουτούς μόνο με 5 λεπτά τη μέρα!

Εύκολες ασκήσεις που εξαφανίζουν το τοπικό πάχος.

7λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για κάψιμο θερμίδων στο φουλ! Σούπερ αποτελεσματικό!

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ