Η σανίδα είναι η πιο αποτελεσματική άσκηση που μπορεί να γυμνάσει όλο το σώμα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να σφίξεις χέρια και κοιλιά είναι σανίδα για 5 λεπτά. Επειδή, όμως, είναι βαρετό κάτι τέτοιο, δες πώς μπορείς να εμπλουτίσεις την σανίδα σου με άλλες παρόμοιες ασκήσεις.

Ξεκίνα με την σανίδα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σταθείς στις παλάμες και στις μύτες των ποδιών σου με τις παλάμες σου να βρίσκονται στο ύψος των ώμων σου.

g1

Συνέχισε με πλαϊνή σανίδα στηριζόμενη στο δεξί σου χέρι και πόδι και σηκώνοντας το αριστερό σου πόδι ψηλά. Κάνε το ίδιο από την άλλη μεριά.

g2

Έπειτα έρχεται η ανάποδη σανίδα όπου στηρίζεσαι στις παλάμες σου και στις φτέρνες σου.

g3

Ολοκληρώνεις με την σανίδα στους αγκώνες. Το μόνο που αλλάζει από την κλασική σανίδα είναι ότι αυτή τη φορά δεν ακουμπάς στις παλάμες σου αλλά στους αγκώνες σου.

g4

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ξεφορτώσου τη χαλάρωση! Απόκτησε τέλεια μπράτσα με 5′ λεπτά άσκησης την ημέρα

Ποδήλατο το… θαυματουργό! Κάψτε έως και 600 θερμίδες τη φορά!

Η αυτοάμυνα αδυνατίζει! Οι πολεμικές τέχνες που καίνε 500-700 θερμίδες την ώρα

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Μαίρη Μπάρκουλη: H φωτογραφία του συζύγου της Ανδρέα που έκανε όλο το διαδίκτυο να δακρύσει

Νανά Καραγιάννη: «Μέσα στο νοσοκομείο ήμουν τόσο σίγουρη ότι πεθαίνω που ζήτησα να μου φέρουν…»

«Χ-Factor»: Μετά το επίμαχο περιστατικό ήρθε η διεθνής διάκριση για τη Νωαίνα -Τι συνέβη;

loading...