Αύξησε το ενδιαφέρον στη βαρετή προπόνηση με αυτό το πρόγραμμα μποξ υψηλής έντασης! Μην ξεχνάς και την απαραίτητη άσκηση!

Το μποξ επιστρέφει, χάρη στη νέα μεγάλη τάση που εμφανίζεται για τις μεικτές πολεμικές τέχνες, ένα άθλημα που περιλαμβάνει, εκτός από την πυγμαχία, κικ μπόξινγκ και πάλη. Αποτελεί το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο πρόγραμμα στον τομέα του fitness και ολοένα και περισσότερα γυμναστήρια το προσθέτουν στα μαθήματά τους.

Αυτό γιατί με τη συνδυαστική προπόνησή του ασκείται ολόκληρο το σώμα και βλέπεις αποτελέσματα γρήγορα. Ετοιμάσαμε μια προπόνηση υψηλής έντασης για σένα.

Δείτε ακόμη: Οι απόλυτες ασκήσεις για τέλειες καλοσχηματισμένες γάμπες…!

Πώς θα το κάνεις
Θα εναλλάσσεις κλοτσιές, μπουνιές και άλλες ασκήσεις. Για να ρίξεις μια μπουνιά, κάνε απλώς εναλλαγές με μικρές γροθιές μπροστά με το αριστερό και δεξί χέρι. Το «Περπάτημα στα 4 με μύτες» και το «Περπάτημα στα 4 στις φτέρνες» θα σου θυμίσουν μάθημα στο γυμναστήριο: «περπάτα» στο πάτωμα μπρούμυτα, στις παλάμες και στα δάχτυλα των ποδιών και με τα γόνατα λυγισμένα, για 1 λεπτό και μετά γύρνα από την άλλη και «περπάτα» πάνω στα πέλματα και στις παλάμες, έτσι ώστε το σώμα σου να μοιάζει με τραπεζάκι.
Για να κάνεις τη σωστή κλοτσιά σε τρία στάδια
Στάσου όρθια δίπλα σε τοίχο και στηρίξου στο δεξί χέρι. Σήκωσε το αριστερό γόνατο ώστε το αριστερό πέλμα να είναι δίπλα στο δεξί γόνατο και στρέψε το πόδι έξω, ώστε το γόνατο να δείχνει αριστερά, προς το «στόχο» σου (Α).

Δείτε ακόμη: Δεν έχεις χρήματα για γυμναστήρια; 10 τρόποι για να ασκηθείς οικονομικά!

Δείτε ακόμη: Τέλειο πρόγραμμα γυμναστικής που θα μεταμορφώσει το σώμα σας!

Δείτε ακόμη:  Επίπεδη κοιλιά σε 1 μήνα; Ακολούθησε τις 10 ασκήσεις του ειδικού!

 

loading...