Όλοι γνωρίζουμε πως μετά από έντονη σωματική άσκηση, όπως όταν ολοκληρώνουμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, είναι σώφρον να εκτελούμε μερικές διατατικές ασκήσεις για να επαναφέρουμε ομαλά τους μυς.

Στην γυμναστική, όταν οι διατάσεις γίνονται στο γυμναστήριο, όπου υπάρχουν οι επαγγελματίες που μας βοηθούν, δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού γνωρίζουν από πρώτο χέρι τι πρέπει να κάνουμε και πώς πρέπει να το εκετλέσουμε.

Αλλά, όταν πάμε για τρέξιμο μόνοι μας, τότε είναι καλό να γνωρίζουμε ποιες είναι εκείνες οι διαταττικές ασκήσεις που πρέπει να κάνουμε, όταν τελειώσουμε, για να αποφύγουμε τραυματισμούς και κράμπες.

Κάντε 4 επαναλήψεις για κάθε μία από τις ακόλουθες διατάσεις με 20-30 δευτερόλεπτα διάρκεια την κάθε φορά.

Εμπρόσθια επίκυψη: Μηριαίοι

208110

Πίσω τέντωμα ποδιού: Μηριαίοι και γάμπες

208110

Διατάσεις ωμοπλάτης: Πλάτη και ώμοι

208110

Διατάσεις τένοντα πέλματος! Αστράγαλοι και αρθρώσεις στο πέλμα

208110

Διατάσεις σπονδυλικής στήλης: Πλάτη και χέρια

208110

www.iatropedia.gr

 

 

loading...