Αν πιστεύατε μέχρι τώρα ότι το Tai Chi είναι για τους λίγους ή ότι είναι βαρετό ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε. Η ακρίβεια στην εκτέλεση των ασκήσεων συνοδευόμενη από τη σωστή ροή της κίνησης και τη συντονισμένη αναπνοή, αυξάνουν θεαματικά την αντοχή σας. Καταρρίψτε τους μύθους και δοκιμάστε μία μέθοδο άσκησης που θα σας βοηθήσει να μειώσετε το άγχος, να αποκτήσετε ευλυγισία και να έρθετε σε επαφή με τον βαθύτερο εαυτό σας.

Τι κάνει

Οι ήπιες σωματικές, αναπνευστικές και πνευματικές ασκήσεις του Tai Chi, της διαδεδομένης στη Δύση αρχαίας κινεζικής πρακτικής, βελτιώνουν την ψυχική ευεξία και τη νοητική υγεία, σύμφωνα με κορεατο-βρετανική επιστημονική έρευνα. Υπάρχουν και άλλες έρευνες που υποστηρίζουν ότι το Tai Chi έχει εξίσου θεαματικά αποτελέσματα στην τόνωση και την ενδυνάμωση του οργανισμού. Έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες έδειξε ότι μειώνει την απελευθέρωση κατεχολαμίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που αποδυναμώνει τις φυσικές άμυνες του οργανισμού. Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως η εφαρμογή της άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα επί τέσσερις μήνες μπορεί να βελτιώσει κατά 45% τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Ακόμη, το Tai Chi βοηθά όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2 να ελέγξουν καλύτερα την κατάστασή τους ενώ φαίνεται ότι βελτιώνει την καρδιαγγειακή και αναπνευστική λειτουργία.

young beautiful girl doing some exercises in the meadow

 

«Θα κάψω λίπος»

Μύθος: Το Tai Chi δεν ανήκει στις αερόβιες μορφές άσκησης και έτσι δεν γίνεται άμεσα καύση λίπους. Οι κινήσεις όμως αυτές βοηθούν το σώμα να κάψει λίπος στις υπόλοιπες καθημερινές λειτουργίες διότι ενεργοποιούν το μυϊκό σύστημα. Το σώμα με το Tai Chi αποκτά την κατάλληλη υποδομή ώστε, όταν ασκηθεί αερόβια (π.χ. τρέξιμο, γρήγορο περπάτημα κλπ) να κάψει πιο γρήγορα λίπος. Γι’ αυτό επιλέξτε ένα αερόβιο πρόγραμμα μετά την εκτέλεση των ασκήσεων του Tai Chi.

«Θα αποκτήσω όγκο»

Μύθος: Το Tai Chi δεν ανήκει στα προγράμματα γυμναστικής που δίνουν όγκο στους μυς, είναι όμως το κατάλληλο είδος εκγύμνασης για μια καλλίγραμμη και σφριγηλή σιλουέτα.
«Απευθύνεται μόνο σε μεγάλες ηλικίες»

Μύθος: Απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτου φύλου και ηλικίας. Ανάλογα με την πρόοδο που παρουσιάζει ο κάθε ασκούμενος το ατομικό πρόγραμμα αλλάζει και προσαρμόζεται.
«Θα δω αποτέλεσμα σε μία εβδομάδα»

Μύθος: Για να δείτε τα πρώτα αποτελέσματα μέσα στον πρώτο κιόλας μήνα θα χρειαστεί να γυμνάζεστε 2 –3 φορές την εβδομάδα ώστε να μάθετε τη σωστή τεχνική για την άρτια εκτέλεση των ασκήσεων και να αποφύγετε τους τραυματισμούς.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Γυμνάσου χωρίς να βγεις από το σπίτι! 4 ασκήσεις και 20 λεπτά αρκούν

Γύμνασε τα πόδια σου καθιστή! 3 ασκήσεις για να μην σηκωθείς από τον καναπέ

Powerbocking: Βρέθηκε ο τρόπος να κάψεις 500 θερμίδες σε ένα τέταρτο!

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Άκρως συγκινητικό! Η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη αγόρασε αστέρι στο όνομά του (Photo)

Πόσο κρίμα! Συγκλονίζει η φωτογραφία των εργαζομένων του Alpha τη στιγμή που περίμεναν να πάρουν την άδεια που τελικά δεν ήρθε ποτέ

Μείναμε κάγκελο! Ούτε που φαντάζεστε πως είναι η Σία Κοσιώνη αμακιγιάριστη και χωρίς ταγεράκι (Photo)

loading...