Ο Gunnar Peterson, personal trainer της Jennifer Lopez, αποκαλύπτει κάποιες από τις ασκήσεις που εφαρμόζει συστηματικά η σταρ του Χόλιγουντ για να διατηρήσει σε άψογη φόρμα το σώμα και φυσικά τα διάσημα οπίσθια της.

Ο Peterson υποστηρίζει ότι είναι φαν της εναλλαγής πολλών διαφορετικών ασκήσεων, των ασκήσεων μεγάλης έντασης και των μικρών παύσεων ανάμεσα σε κάθε άσκηση.

Δείτε ακόμα: Ασκήσεις για τέλεια γραμμωμένη πλάτη…!

Ένα ενδεικτικό πρόγραμμα γυμναστικής 60 λεπτών (με ενδιάμεσες παύσεις ανάμεσα σε κάθε σετ ασκήσεων) περιλαμβάνει:

● Καθίσματα – Squats ποδιών με βάρη 5 έως 10 κιλών στα χέρια για μεγαλύτερη δυσκολία
● Τουρκικά σηκώματα με βάρη για γράμμωση της μέσης και των κοιλιακών μυών
● Ασκήσεις διατάσεων και τεντώματα ποδιών με ελαστικά σχοινιά
● Γρήγορο τρέξιμο σε διάδρομο γυμναστικής μεγάλης αντίστασης για περίπου 3 λεπτά με πολλές επαναλήψεις
● Κοιλιακοί με μπάλα ισορροπίας ανάμεσα στα πόδια

Δείτε ακόμη:Τέλειο πρόγραμμα γυμναστικής που θα μεταμορφώσει το σώμα σας!

Δείτε ακόμη: Τα πιο ισχυρά fitness trends για καύσεις στο maximum!

Δείτε ακόμη: Γυμναστική με σχοινάκι: Κάψτε 160 θερμίδες σε 10΄

Δείτε ακόμη: Τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής! 6 Bήματα για να οργανωθείτε! 

Πηγή: myfit

loading...